צינתוק בפתיחת שידור חי הקרוב בלבד
-
שלום
קורה הרבה שמודיעים שיתחיל שידור חי באזור 19:00
מה שאומר אצל הישראלים בין 19:00 ל19:30....
אפשר כמובן לעשות שלוחה לרישום לצינתוק בפתיחת השידור הקרוב בלבד, ולהגדיר בשלוחת המנהל שיישלח צינתוק בתחילת השידור, ושבסיום השידור יעבור בשלוחה שמוחקת את הרשימה הספציפית.
אבל מה שחסר/לא ידוע לי
א. במהלך ההרשמה אם כבר התחיל השידור, שיועבר אוטומטית לשידור, כי אחרת אם התחיל השידור באמצע תהליך הרישום, הוא לא יקבל צינתוק-ולא ידע שהתחיל שידור, והוא גם יקבל צינתוק בשידור החי הבא.
ב. בשלוחת השידור החי, האם אפשר לערוך את התפריט כך שמלבד 2 האופציות של ברירת מחדל (להמתנה 1, לשידורים קודמים 2)
תהיה גם אופציה להרשם לצינתוק.
ג. סתם שאלה נוספת-האם אפשרי שאם בחר להאזין לשידורים קודמים (דרך שלוחת שידור), כשמתחיל השידור יועבר אליו אוטומטית.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות