איך מגדרים הודעה מאת
-
@אA של הקלדת טקסט
-
@יעקב-קליין
תנסה את זהtype=key_to_tts key_to_tts_in_folder=/1/1 key_to_tts_record_save_in_folder=/1/1 key_to_tts_type=keyboard key_to_tts_record_option=10--- key_to_tts_record_ok=# key_to_tts_add_val_name=yes key_to_tts_end_goto=1/1 -
@אA עשיו הוא מעביר אותי שלב קדימה
-
@יעקב-קליין
אתה מצליח להקליד? -
@אA כן גם לפני זה הצלחתי להקליד
אולי תתחבר למערכת שלי -
@יעקב-קליין
בכיף. -
-
פוסט זה נמחק! -
@אA ?????????????????????
-
@יעקב-קליין
אני יוכל מאוחר יותר.
אבל אם אתה רוצה מצאתי הגדרה שבדקתי אותה והיא עובדת.
https://f2.freeivr.co.il/post/136736 -
@אA איפה אני מגדיר את זה וכן מעבר לשלוחת צינתוקים
-
@יעקב-קליין טוב שתוכל תגיע לאישי
-
@יעקב-קליין
זוהי שלוחת הקלדת טקסט.
ולאחר מכן אתה מגדיר שיעבור לתפריט (במקום צינתוק אוטומטי) ושם אתה מגדיר את שלוחה 1 כמעבר לתפריט הראשיtype=go_to_folder go_to_folder=/ובשלוחה 2 תשים
list_tzintuk=מספר רשימת ציתוקים tzintuk_admin=yes type=tzintuk run_tzintuk_automat=yes tzintuk_end=//מעבר לאחר הפעלת צינתוק tzintuk_timeout=זמן הצינתוקשבסיום עובר לשלוחה ראשית.
בהצלחה!
-
פוסט זה נמחק! -
קרדיט ל @ד-סופר-0
-
@אA נירא לי שהגדרתה את זה הפוך
-
@יעקב-קליין
את מה שכתב ד. סופר?
כי כתבתי תפריט הפוך אבל כמובן שאפשר לשנות.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות