קובץ ext.ini של השלוחה הראשית מהוואצאפון החדש נמחק לי - מישהו יכול להעלות לי אותו
-
פתחתי לפני כמה ימים וואצאפון חדש.
וכידוע זה כבר בנוי עם מאד הרבה פונקמיות בפנים
קובץ ext.ini של השלוחה הראשית נמחק לי - אשמח אם מישהו יוכל להעלות את זה.
תודה -
type=menu title=שלוחה ראשית ;הגדרות פילטר go_to_from_tzintuk=yes check_list_tzintuk=admins,members go_to_from_tzintuk_found=in_extension go_to_from_tzintuk_blocked=in_extension go_to_from_tzintuk_invited=in_extension go_to_from_tzintuk_not_found=hangup go_to_from_tzintuk_say_message_according_to_situation=yes go_to_from_tzintuk_password_error_go_to=/ add_admin_to_list=yes ;הגדרות זיהוי אישי record_name=no say_name=no enter_id=yes enter_id_password=yes ;מעקב אחרי חדר ועידה פעיל menu_say_conf_bridge=yes menu_say_conf_bridge_1=conference ;מעקב אחרי הודעות בשלוחות menu_check_playfile_message=yes menu_check_playfile_message_1=personalMessages-id menu_check_playfile_message_2=PendingApproval menu_check_playfile_message_3=voiceMail menu_check_playfile_message_2_check_in_list_tzintuk=admins menu_check_playfile_message_3_check_in_list_tzintuk=admins
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות