הקלדת טקסט לא עבוד
-
@אA לא , זה אומר אין הודעה להשמעה ..
-
@יעקב-קליין
באיזו שלוחה זה אומר אין הודעה?
לדעתי בשלוחה של השמעת השם -
@אA שאני מקיש 2/3 מהתפריט הראשי
-
@יעקב-קליין
לא הגדרת את סוג ההודעה וההודעות שישמיע בשלוחה 2/3 בהשמעת השם -
@אA שזה אומר תוכל להגדיר לי את זה
-
@יעקב-קליין
אני מגדיר לך שישמיע את מה שאתה כותב בקובץ שנמצא בשלוחה -
@אA כרגע זה לא לא עבוד
-
@יעקב-קליין
עכשיו? -
@אA לא עבוד
-
ועכשיו?
-
@אA לא עבוד !!
-
@יעקב-קליין
ההקראה היא לא מקובץ שמות רגיל אלא מקובץ אחר.
תנסה עכשיו -
@אA עבוד
-
@יעקב-קליין אבל זה לא מעביר את הודעות לשלוחה 1
-
@יעקב-קליין
שים לב שבמודול הזה ההגדרות להשמעה נמצאות בקובץ בשם IdListMessage ולא בקובץ EnterIDValName. -
@יעקב-קליין
עכשיו -
@אA זה עבור לשלוחה 1/1 שזה קובץ רק ולא ל1
-
@יעקב-קליין
צודק. טעות בהגדרה.
סודר -
@אA אין עליך, וזה לא שלום ל
-
@יעקב-קליין
מה לא שלום ל..?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות