ניסיתי לברר לפני ששאלתי...
לקוח מתקשר, לא נענה, ניתק.
היכן נמצא זמן ההמתנה שלו?
במייל, לא. בלוג, לא.
עוד לא בדקתי אם אפשר לקבל את הנתון בAPI איכשהו, אבל נשמע לי מוזר שהנתון לא יהיה...
מישהו יודע?
תודה!
ניסיתי לברר לפני ששאלתי...
לקוח מתקשר, לא נענה, ניתק.
היכן נמצא זמן ההמתנה שלו?
במייל, לא. בלוג, לא.
עוד לא בדקתי אם אפשר לקבל את הנתון בAPI איכשהו, אבל נשמע לי מוזר שהנתון לא יהיה...
מישהו יודע?
תודה!