• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    הורדת קובץ שמע VOICE מתיקיית סל המחזור (Trash/ApiVoice) - ע"י בקשת HTTP/CURL

    הסברים מסודרים ממשתמשים
    1
    1
    65
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • S
      shlomos נערך לאחרונה על ידי

      שלום וברכה.

      הייתי צריך לבצע פעולה זה במערכת שבניתי ללקוח ולא ראיתי תיעוד מסודר וברור על סדר תהליך העבודה.

      לכן החלטתי לתעד גם לציבור החשוב כאן מה סדר הפעולות לקבלת הקובץ המקור שהומר במערכת.

      הבעיה המרכזית זה שגם לאחר קבלת הקובץ א"א להתאים את זה לנתוני השיחה בדיוק ולכן רק לאחר קבלת הקובץ אני בודק האם יש שם מספר טלפון.

      זה הקישור לדקומנטציה

      כדי לקבל רשימת קבצים אחרונה יש לשלוח בקשה בפורמט הבא.

      https://www.call2all.co.il/ym/api/GetIVR2Dir?token=033777770:111111&path=/Trash/ApiVoice&filesLimit=5&orderBy=date&orderDir=desc
      

      כאן אני מקבל את ה5 קבצים האחרונים (החדשים) במערכת, ניתן כמובן לשנות את זה וגם להוסיף סינונים לפי הדקומנטציה

      לאחר קבלת המידע כאן אני לקוח את שם הקובץ ומפרק אותו -לקבלת מספר טלפון

      זה דוגמא לאיך שעושים את זה ב-make.com

      {{get(split(45.name; "-"); 5)}}
      

      וזה הבקשה הסופית לקבלת הקובץ

      https://www.call2all.co.il/ym/api/DownloadFile?token=03377770:111111&path={{45.what}}
      

      לאחר שקיבלתי את הקובץ וידוע לי מספר הלקוח - אני יכול לשייך את זה במערכות לטלפון המקורי.

      מקווה שהתיעוד הזה יחסוך לכם כאב ראש וזמן.

      בהצלחה

      נ.ב. זה דוגמא לסניריו
      bceaf3c4-d967-4b80-aff1-6bb43677aec8-image.png

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון