הודעת קמפיין בתפריט ראשי רק ממספר מסויים
-
@אA כתב בהודעת קמפיין בתפריט ראשי רק ממספר מסויים:
@דוד-צ
אולי מעבר לפי מחוייג יעזור לך?לא הבנתי
מה זה 'מעבר לפי מחוייג'? -
-
@אA כתב בהודעת קמפיין בתפריט ראשי רק ממספר מסויים:
תודה רבה רבה
הגדרתי play_campaign_message=yes בשלוחה מסוימת
ולא מצאתי הגדרה איך אני יכול לבחור איזה קמפיין להשמיע (כרגע יש לי רק קמפיין 1 וזה אכן משמיע לי אותו - אך מה אני יעשה אם אני יפעיל עוד קמפיינים - איזה מהם ישמיע לי?)
אשמח אם תוכל לעזור לי בזהתודה רבה
-
@דוד-צ
בשירשור של השמעת הודעות קמפיין יש את כל ההגדרות לזה -
@אA תודה רבה הסתדרתי
-
@אA תודה רבה לעזרה
ניסיתי עכשיו שוב - וראיתי שאם אני מתקשר למס' אני הכן שומע את ההודעה אבל זה לא עובר לתפריט ראשי
אם אני נכנס לשלוחה באופן רגיל - לא דרך הפניה - הוא כן שולח אותי לשלוחה הראשית אחרי השמעת ההודעההנה ההגדרות של השלוחה
type=go_to_folder go_to_folder=/ play_campaign_message=yes campaign_message_to_play=1 stop_campaign_message=hashתודה רבה
-
ד דוד צ. סימן נושא זה כשאלה ב
-
@דוד-צ
השורה הראשונה שגויה.
תמחק את השווה השני ואת ה-/, ותכניס גם את ההגדרה הזוgo_to_folder=/ -
@אA תיקנתי א"ז כבר
בכל מקרה כשאני נכנס לשלוחה ברגיל זה עובד
אבל כשאני מתקשר למס' שמופנה לשלוחה זו זה לא מעביר אותי - ונשאר בשלוחה הזאת ומשמיע לי את ההודעה עשרות פעמים -
@דוד-צ
זה בגלל שכל פעם שאתה חוזר לתפריט הראשי הוא מעביר אותך שוב לשלוחה הנל
תגדיר בתפריט הראשי שיעבור רק פעם בשיחהcheck_did_and_go_to_folder_one_time=yes -
@אA עובד לי
תודה רבה
עזרת לי מאוד -
ד דוד צ. סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות