הקלטת שידור חי!! דחוף!!
-
@סבא-המלך אמר בהקלטת שידור חי!! דחוף!!:
ומשום מה לפעמים זה שם ולפעמים זה בשלוחת השידור חי כברירת המחדל.
איך זה אמור להשמר?? כשמנהל מנתק ראשון, או מאזין, או שהמנהל יוצא מהשלוחה???איפה הכנסת את ההגדרה שישמר בשלוחה פלוני האם בצד של מנהל הוועידה או בצד של המצטרף לועידה
גם לי היו בעיות כאלה ואחרות וראיתי שצריך להקפיד שההגדרה תהיה בצד של המצטרפים לועידה ולא של המנהל
בהצלחה -
אני הגדרתי בשלוחה של המאזינים ועדיין אין לי את ההקלטה.
-
@כולנו מה הגדרת בשלוחת המאזינים?
את רוב ההגדרות צריך לשים בשלוחת הניהול.
ועדיף ליתר בטחון גם וגם... -
ההגדרה של שמירת קובץ בשלוחה אחרת שמתי בשלוחת המאזינים.
זה לא השידור הראשון שלי.
יש בשלוחה הזאת לפחות 3 שידורים ביום עפ מאות מאזינים.
-
@כולנו לי פעם אחת לקח כמה ימים טובים עד שקיבלתי הקלטה מסוימת....
-
@יהונתן-כץ אמר בהקלטת שידור חי!! דחוף!!:
@כולנו לי פעם אחת לקח כמה ימים טובים עד שקיבלתי הקלטה מסוימת....
איך זה הגיע בסוף?
-
@כולנו שכבוד ה'' שרת '' החליט לנתק את השיחה ...
אם לא עושים * 8 אז לא באמת מתנתקים מהשיחה... וכל פעם השרת נכבה בזמן אחר... לפעמים מיד ולפעמים אחרי הרבה זמן... -
אני כבר מחכה ממוצ"ש ועדיין לא הגיע.
הגיוני?
-
@כולנו
לי זה קרה הרבה בזמן הגל הראשון שזה לא הקליט כלום -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות