• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    חדר ועידה

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    36 פוסטים 9 כותבים 2.4k צפיות 7 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • י מנותק
      יהונתן כץ @מישו 18
      נערך לאחרונה על ידי

      @מישו-18 תפתח שלוחה של פתיחת חדר וועידה ותעשה סיסמה וכל מי שיהיה לו את הסיסמה יוכל לפתוח את החדר...

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • מ מנותק
        מרדכי.ק
        נערך לאחרונה על ידי

        איך עושים שלוחה כזאת

        S י 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • S מנותק
          shz @מרדכי.ק
          נערך לאחרונה על ידי

          @מרדכי-ק
          זה ההגדרות לשלוחת ניהול חדש ועידה.
          לשלוחה כזו לא צריך טופס

          type=confbridge
          title=פתיחת האולם
          conf_bridge_type=admin
          conf_bridge_folder_to_play=1/5
          conf_bridge_record=yes
          

          שולרה 3 מגדיר כמנהל
          שורה 4 מגדיר איפה חדר הועידה שצריך לפתוח
          שורה 5 מגדיר שהחדר יוקלט
          אפשר להכניס עוד שורה כדי שהכניסה תהיה עם קוד

          password=****
          
          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • י מנותק
            יהונתן כץ @מרדכי.ק
            נערך לאחרונה על ידי יהונתן כץ

            @מרדכי-ק
            @shz לא ככה? מקור

            הפעלת חדר ועידה שנמצא בשלוחה אחרת:

            ניתן להגדיר להפעיל את החדר ועידה שנמצא במיקום אחר במערכת

            conf_bridge_folder_to_play=8/8
            

            הערה חשובה
            כאן גם אם רוצים להפעיל את שלוחה /8/8
            נכתוב 8/8
            כלומר ללא ה"סלש" "/" הראשון

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • מ מנותק
              מרדכי.ק
              נערך לאחרונה על ידי

              לא הבנתי אשמח אם משהו יכול לתת לי את ההגדרה
              בשלוחה 001/1/5 זה חדר ועידה ואני רוצה ששלוחה 001/1/9 תהיה כניסת מנהל

              י ש 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • י מנותק
                יהונתן כץ @מרדכי.ק
                נערך לאחרונה על ידי

                @מרדכי-ק

                conf_bridge_folder_to_play=001/1/5
                

                ותגדיר את זה איפה שאתה רוצה

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • מ מנותק
                  מרדכי.ק
                  נערך לאחרונה על ידי מרדכי.ק

                  את זה להגדיר בשלוחה 9?

                  י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • ש מנותק
                    שאול @מרדכי.ק
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @מרדכי-ק אז תגדיר בשלוחה 001/1/9 כך

                    type=confbridge
                    title=פתיחת האולם
                    conf_bridge_type=admin
                    conf_bridge_folder_to_play=001/1/5
                    conf_bridge_record=yes
                    
                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                    • י מנותק
                      יהונתן כץ @מרדכי.ק
                      נערך לאחרונה על ידי יהונתן כץ

                      @מרדכי-ק בדיוק תעשה מה ש @שאול כתב...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                      • מ מנותק
                        מרדכי.ק
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @שאול אמר בחדר ועידה:

                        תודה רבה
                        דרך אגב כרגע זה מוגדר כשידור חי איך אני משנה לחדר ועידה

                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ש מנותק
                          שאול @מרדכי.ק
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @מרדכי-ק בשלוחת המאזינים תגדיר

                          conf_bridge_type=speech
                          
                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • מ מנותק
                            מרדכי.ק
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @שאול אמר בחדר ועידה:

                            conf_bridge_type=speech

                            עכשיו כשאני נכנס לשלוחת חדר הועידה הוא אומר לי השידור החי וכו' אבל בשלוחה 9 הוא אומר חדר ועידה

                            י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • י מנותק
                              יהונתן כץ @מרדכי.ק
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @מרדכי-ק תבדוק מה זה תכלס עושה לא מה זה אומר כי לפעמים לחדר ועידה הוא אומר שידור חי וכן להיפך...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • מ מנותק
                                מישהו 18 מורחק
                                נערך לאחרונה על ידי

                                פוסט זה נמחק!
                                מתענייןמ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • מתענייןמ מחובר
                                  מתעניין @מישהו 18
                                  נערך לאחרונה על ידי מתעניין

                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • מ מנותק
                                    מישהו 18 מורחק
                                    נערך לאחרונה על ידי מישהו 18

                                    @מתעניין מה כתבתי שאתה כותב לי עדיין לי כתבתי בפורום הזה (עכשיו אני כותב)

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • א מנותק
                                      איתמר כהן @shz
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @shz כתב בחדר ועידה:

                                      @מרדכי-ק
                                      זה ההגדרות לשלוחת ניהול חדש ועידה.
                                      לשלוחה כזו לא צריך טופס

                                      type=confbridge
                                      title=פתיחת האולם
                                      conf_bridge_type=admin
                                      conf_bridge_folder_to_play=1/5
                                      conf_bridge_record=yes
                                      

                                      שולרה 3 מגדיר כמנהל
                                      שורה 4 מגדיר איפה חדר הועידה שצריך לפתוח
                                      שורה 5 מגדיר שהחדר יוקלט
                                      אפשר להכניס עוד שורה כדי שהכניסה תהיה עם קוד

                                      password=****
                                      

                                      איך אני יוצר כניסה כמנהל להפעיל חדר ועידה ואני יוכל בפלפון לבחור
                                      איזה שלוחה של חדר ועידה אני רוצה להפעיל

                                      L תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • L מנותק
                                        Liy @איתמר כהן
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @איתמר-כהן כתב בחדר ועידה:

                                        @shz כתב בחדר ועידה:

                                        @מרדכי-ק
                                        זה ההגדרות לשלוחת ניהול חדש ועידה.
                                        לשלוחה כזו לא צריך טופס

                                        type=confbridge
                                        title=פתיחת האולם
                                        conf_bridge_type=admin
                                        conf_bridge_folder_to_play=1/5
                                        conf_bridge_record=yes
                                        

                                        שולרה 3 מגדיר כמנהל
                                        שורה 4 מגדיר איפה חדר הועידה שצריך לפתוח
                                        שורה 5 מגדיר שהחדר יוקלט
                                        אפשר להכניס עוד שורה כדי שהכניסה תהיה עם קוד

                                        password=****
                                        

                                        איך אני יוצר כניסה כמנהל להפעיל חדר ועידה ואני יוכל בפלפון לבחור
                                        איזה שלוחה של חדר ועידה אני רוצה להפעיל

                                        תפתח נושא חדש.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • L Liy נעל נושא זה ב-

                                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                        הרשמה התחברות
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון