חדר ועידה
-
@מרדכי-ק אז תגדיר בשלוחה 001/1/9 כך
type=confbridge title=פתיחת האולם conf_bridge_type=admin conf_bridge_folder_to_play=001/1/5 conf_bridge_record=yes -
@מרדכי-ק בדיוק תעשה מה ש @שאול כתב...
-
-
@מרדכי-ק בשלוחת המאזינים תגדיר
conf_bridge_type=speech -
-
@מרדכי-ק תבדוק מה זה תכלס עושה לא מה זה אומר כי לפעמים לחדר ועידה הוא אומר שידור חי וכן להיפך...
-
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
@מתעניין מה כתבתי שאתה כותב לי עדיין לי כתבתי בפורום הזה (עכשיו אני כותב)
-
@מרדכי-ק
זה ההגדרות לשלוחת ניהול חדש ועידה.
לשלוחה כזו לא צריך טופסtype=confbridge title=פתיחת האולם conf_bridge_type=admin conf_bridge_folder_to_play=1/5 conf_bridge_record=yesשולרה 3 מגדיר כמנהל
שורה 4 מגדיר איפה חדר הועידה שצריך לפתוח
שורה 5 מגדיר שהחדר יוקלט
אפשר להכניס עוד שורה כדי שהכניסה תהיה עם קודpassword=****איך אני יוצר כניסה כמנהל להפעיל חדר ועידה ואני יוכל בפלפון לבחור
איזה שלוחה של חדר ועידה אני רוצה להפעיל -
@איתמר-כהן כתב בחדר ועידה:
@מרדכי-ק
זה ההגדרות לשלוחת ניהול חדש ועידה.
לשלוחה כזו לא צריך טופסtype=confbridge title=פתיחת האולם conf_bridge_type=admin conf_bridge_folder_to_play=1/5 conf_bridge_record=yesשולרה 3 מגדיר כמנהל
שורה 4 מגדיר איפה חדר הועידה שצריך לפתוח
שורה 5 מגדיר שהחדר יוקלט
אפשר להכניס עוד שורה כדי שהכניסה תהיה עם קודpassword=****איך אני יוצר כניסה כמנהל להפעיל חדר ועידה ואני יוכל בפלפון לבחור
איזה שלוחה של חדר ועידה אני רוצה להפעילתפתח נושא חדש.
-
L Liy נעל נושא זה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות