מעבר כשחדר ועידה נעול
-
אני צריך לדעת האם אפשרי לעשות שכשחדר ועידה נעול המאזינים יעברו לשלוחה אחרת
-
-
@שמואל-9 זה נראה לי רק כשהחדר לא פעיל,
ולא כשהוא נעול.
אני אומר את זה בלי ידיעה, אבל פשוט לא צוין בקישור שהבאת שום דבר לגבי חדר נעול -
@קו-המוסיקה
נראה לי שזה אמר לעבוד תבדוק -
@שמואל-9 סבבה, אני יבדוק,
רק עדיין יש בעיה אחת, שאם זה עובד זה אומר שגם שהחדר לא פעיל המאזינים יעברו לשם! -
@קו-המוסיקה
נכון -
@שמואל-9 שזה עוזר לי, אבל לא הכי טוב...
-
@שמואל-9 זה בכלל לא עובד.
זה עדיין אומר ״חדר ועידה נעול״ וחוזר אחורה,
אם למשהו יש דרך לעזור לי,
זה ממש דחוף וחשוב לי -
@קו-המוסיקה
תעתיק את הגדרות ששמת בשלוחה -
type=confbridge title=חדר ועידה למאזינים conf_bridge_type=speech conf_bridge_record=yes folder_move=/2/8 confbridge_live_no_goto=/3/3/10 conf_bridge_exit=yes
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות