• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    שליחת הודעה אישית וצינתוק אישי עם הודעה בכניסה לקו על הודעה אישית

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
    43 פוסטים 3 כותבים 1.9k צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ח מנותק
      חזקי ראזנבערג @מתעמק
      נערך לאחרונה על ידי

      @מתעמק
      יש כן שיוך שים לב להגדרה הזה

      menu_check_playfile_message_1=personalMessages-id
      

      שבודק אם יש הודעות בתיקייה של ההודעות האישיות

      מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • מ מנותק
        מתעמק @חזקי ראזנבערג
        נערך לאחרונה על ידי

        @חזקי-ראזנבערג לאן אני מעלה את ההקלטה החדשה ששלחת לי? האם תחת ניהול קבצים
        וכן בתפריט הראשית לא צריך להכניס את מספר רשימת הצינתוקים, לא?!

        ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ח מנותק
          חזקי ראזנבערג @מתעמק
          נערך לאחרונה על ידי חזקי ראזנבערג

          @מתעמק
          אתה מעלה את ההקלטה תחת ניהול קבצים של התפריט הראשי
          ואח''כ אתה משנה את השם, כמו שהדרכתי לך מקודם על כל הקלטה

          בתפריט הראשי כמובן תגדיר את רשימת הצינתוקים

          ;הגדרות פילטר
          go_to_from_tzintuk=yes
          check_list_tzintuk=**כאן תרשום את שם הרשימה**	
          go_to_from_tzintuk_found=in_extension
          go_to_from_tzintuk_blocked=in_extension
          go_to_from_tzintuk_invited=in_extension
          go_to_from_tzintuk_not_found=in_extension
          go_to_from_tzintuk_say_message_according_to_situation=yes
          go_to_from_tzintuk_password_error_go_to=/
          add_admin_to_list=yes
          

          וגם כאן תרשום את מספר רשימת הצינתוקים

          מעקב אחרי הודעות בשלוחה
          menu_check_playfile_message=yes
          menu_check_playfile_message_1=personalMessages-id
          menu_check_playfile_message_2=PendingApproval
          menu_check_playfile_message_3=voiceMail
          menu_check_playfile_message_2_check_in_list_tzintuk=**תרשום כאן רשימת צינתוקים**
          menu_check_playfile_message_3_check_in_list_tzintuk=**תרשום כאן רשימת צינתוקים**
          
          מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • מ מנותק
            מתעמק @חזקי ראזנבערג
            נערך לאחרונה על ידי

            @חזקי-ראזנבערג אני מודה לך מאוד על התגובות והסבלנות
            אם אתה יכול להסביר לי שוב לגבי ההקלטות אשמח מאוד

            ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ח מנותק
              חזקי ראזנבערג @מתעמק
              נערך לאחרונה על ידי

              @מתעמק אז נסביר שוב בשמחה 😊
              רשימת צינתוקים כבר הגדרת ?

              לניהול קבצים בתפריט הראשי תעלה הקלטה
              1.

                playfilemessagecheck-personalmessages.wav

              ותשנה את שם הקובץ ל PlayfileMessageChec..
              2.
                m2596.wav

              ותשנה את שם הקובץ ל M2596
              3.
                m2597.wav

              ותשנה את שם הקובץ ל M2597
              4.
                m2598.wav

              ותשנה את שם הקובץ ל M2598

              מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • מ מנותק
                מתעמק @חזקי ראזנבערג
                נערך לאחרונה על ידי

                @חזקי-ראזנבערג עליתי על בעיית הצינתוקים, זה היה חסום ברשימת תפוצה
                ועל פניו זה נראה שכעת זה עובד, ברוך השם !
                לגבי הקבצים, אני מעלה את כל ה-4, תחת ניהול קבצים ולא תחת הודעות כי את ה-3 עם האות M כבר העליתי קודם תחת הודעות וכל אחד תחת המספר המתאים של ימות המשיח, האם זה לא טוב?

                ח ב 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ח מנותק
                  חזקי ראזנבערג @מתעמק
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @מתעמק מעולה הצינתוק עובד, והגדרת בכל המקומות את רשימת הצינתוקים ?

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • מ מנותק
                    מתעמק @חזקי ראזנבערג
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @חזקי-ראזנבערג כן
                    אם אתה יכול להתייחס לגבי מה שכתבתי על 4 ההקלטות

                    ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ח מנותק
                      חזקי ראזנבערג @מתעמק
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @מתעמק כן זה לא משנה מאיפה אתה מעלה את זה

                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • מ מנותק
                        מתעמק @חזקי ראזנבערג
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @חזקי-ראזנבערג ההודעה בכניסה עדיין לא עובד, מה יכול להיות הסיבה

                        ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ח מנותק
                          חזקי ראזנבערג @מתעמק
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @מתעמק לא יודע
                          נסיתי לבדוק ולנסות אך לא הצלחתי נחכה לתגובות נוספות
                          למה זה לא משמיע בכניסה יש לך הודעות חדשות

                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • מ מנותק
                            מתעמק @חזקי ראזנבערג
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @חזקי-ראזנבערג אצלך כן עובד?

                            ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ח מנותק
                              חזקי ראזנבערג @מתעמק
                              נערך לאחרונה על ידי חזקי ראזנבערג

                              @מתעמק אצלי זה כבר בנוי לקו וואטצאפ פאון
                              אז פשוט העתקתי משם
                              אבל בקו כשניסתי להגדיר מחדש כמו שהדרכתי אותך, הכל עבד לי
                              רק ההתראה על ההודעות, לא.

                              מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • מ מנותק
                                מתעמק @חזקי ראזנבערג
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @חזקי-ראזנבערג לגבי שלוחת ההקלטות ושלוחת שמיעת ההודעות, האם אני יכול להזיז אותם למיקומים אחרים בקו מבלי צורך לשנות איזשהו הגדרות מיקום?

                                ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • ח מנותק
                                  חזקי ראזנבערג @מתעמק
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @מתעמק אתה יכול להזיז את זה
                                  וכמובן אם יעבוד ההתראות בכניסה למערכת
                                  תצטרך לשנות את ההודעה יש לכם הודעה בשלוחה 0

                                  ב מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • ב מנותק
                                    בן ציון 1 @חזקי ראזנבערג
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @חזקי-ראזנבערג
                                    תוכל לעזור לי גם
                                    כאן

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • מ מנותק
                                      מתעמק @חזקי ראזנבערג
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @חזקי-ראזנבערג אגב, מה הכוונה מה שכתבת כבר בנוי לקו וואטצאפ פאון, אין לך מערכת IVR?

                                      ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • ח מנותק
                                        חזקי ראזנבערג @מתעמק
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @מתעמק זה מערכת וואטצאפאון ששודרג ל ivr

                                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • מ מנותק
                                          מתעמק @חזקי ראזנבערג
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @חזקי-ראזנבערג עבודה עצמית או דרך ימות?

                                          ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • ח מנותק
                                            חזקי ראזנבערג @מתעמק
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @מתעמק דרך ימות הם משדרגים עכשיו את כל המערכות בחינם, כל הכבוד להם 👍

                                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון