תגובה לשולח ההודעה באיזור האישי שלו
-
דוגמא
אני שואל שאלה בשלוחה 2
ושומעים את זה בשלוחה 1
ואחד אחר רוצה להגיב לי על ההודעה הזו שאני ישמע אותה
בלי שכולם יקבלו צינתוק
אלא רק מי ששלח את ההודעה
תודה רבה
-
ב בן ציון 1 סימן נושא זה כשאלה ב
-
@בן-ציון-1 תראה כאן
-
ב בן ציון 1 סימן נושא זה כנפתר ב
-
ב בן ציון 1 סימן נושא זה כלא נפתר ב
-
ב בן ציון 1 סימן נושא זה כנפתר ב
-
@בן-ציון-1
יש API לשליחת הודעה אישית למקליט ההודעה בעת שמיעת ההודעה
הגדרת המקש בו יעבור להקלטת ההודעהcontrol_playהמקש שאתה רוצה להגדיר=send_apiapi_link=https://utilitiesphone.com/PlayfilePersonalMessage/PlayfilePersonalMessage.php api_add_0=pass=סיסמת הניהוללשמיעת הקלטה 1, לאישור ושליחת צנתוק 2, להקלטה מחדש 3, להמשך הקלטה 4, לאישור הקלטה ללא צינתוק 5, ליציאה 6 api_add_1=menu_record_options_1=record_play api_add_2=menu_record_options_2=record_ok_and_run_tzintuk api_add_3=menu_record_options_6=record_cancel api_add_4=menu_record_options_5=record_ok api_add_5=menu_record_options_4=continue_recording api_add_6=menu_record_options_7=noop api_add_7=menu_record_options_8=noop api_add_8=menu_record_options_9=noop api_add_9=menu_record_options_*=noop -
@מושי-גרינוואלד
תודה רבה
-
@מושי-גרינוואלד
אבל יש בעיה שזה לא שולח צינטוק למי שמקבל ההודעה רק כשמתקשר למערכת הוא שומע שיש לו הודעה אישית חדשה
אם יש למישהו פתרון אשמח מאוד -
@מושי-גרינוואלד אם זה בAPI אז הכי פשוט שכל אחד ירשם לרשימת צינתוקים נפרדת, יש כאן הדרכה נוחה לעשות את זה.
-
@צבי-ד-צ @מושי-גרינוואלד בעקרון הוא סימן כנפתר...
-
@מושי-גרינוואלד
זה לא נותן לשמוע את ההודעה
רק אומר שיש הודעה -
@בן-ציון-1
גם בהודעות אישיות רגיל זה לא משמיע את ההודעה רק אומר שיש הודעה חדשה -
@מושי-גרינוואלד
כן
זה חוזר אחורה לתפריט של האיזור האישי -
ב בן ציון 1 סימן נושא זה כלא נפתר ב
-
@מושי-גרינוואלד יש עכשיו באג בזה וזה עובד רק בשלוחת השמעת קבצים רגילה
ולא בהודעות אישיות עיין כאן -
@בן-ציון-1 לא הבנתי את הבעיה שלך, אתה מדבר על שלוחת השמעת קבצים רגילה או על הודעות אישיות ?
-
@חזקי-ראזנבערג כתב בתגובה לשולח ההודעה באיזור האישי שלו:
@בן-ציון-1 לא הבנתי את הבעיה שלך, אתה מדבר על שלוחת השמעת קבצים רגילה או על הודעות אישיות ?
שלוחת השמעת קבצים רגילה
שאני רוצה להשאיר הודעה אישית למי שהשאיר את ההודעה בשלוחה הרגילה
הכוונה שאם אני משאיר שאלה בשלוחה 1
ואתה רוצה לענות לי עליה ושרק אני יוכל לשמוע ולקבל צינתוק בהודעות האישיות -
@בן-ציון-1 אז פשוט מאוד תגדיר ככה
זה עובד אצלי מעולה -
פוסט זה נמחק! -
@חזקי-ראזנבערג
עכשיו הבעיה שאני נכנס לאזור האישי לוחץ 1 לשמיעת ההודעה
זה מחזיר אותי חזרה לתפרית של האזור האישי -
@בן-ציון-1 כתב בתגובה לשולח ההודעה באיזור האישי שלו:
@מושי-גרינוואלד
@חזקי-ראזנבערג
זה לא נותן לשמוע את ההודעה
רק אומר שיש הודעהראיתי שהיה בשלוחה של האיזור האישי פקודה מוזרה וזה מה שהחזיר כל פעם אחורה לתפריט איזור האישי
זה הפקודהtype=menu title=שלוחה 0 record_name=yes say_name=yes enter_id=yes digits=9 timeout= root=# attempts= timeout_goto= play_campaign_message=no play_campaign_message_one_time= stop_campaign_message= ;; ***DUP*** type=api api_link=https://ym.liy.ovh/api/privateTzintuk.php api_add_0=password=סיסמת המערכתיש למישהו מושג מה זה אומר
-
@בן-ציון-1 מה זה "זה הפקודה"? יש שם הרבה "פקודות"
תביא את ההגדרות המלאות בשלוחה
-
@CUBASE
עדכנתי
-
@בן-ציון-1 זה לא שלוחת הודעות אישיות, זו שלוחת תפריט...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות