שליחת הודעה אישית וצינתוק אישי עם הודעה בכניסה לקו על הודעה אישית
-
@מתעמק אז נסביר שוב בשמחה

רשימת צינתוקים כבר הגדרת ?לניהול קבצים בתפריט הראשי תעלה הקלטה
1.
playfilemessagecheck-personalmessages.wav
ותשנה את שם הקובץ ל PlayfileMessageChec..
2.
m2596.wav
ותשנה את שם הקובץ ל M2596
3.
m2597.wav
ותשנה את שם הקובץ ל M2597
4.
m2598.wav
ותשנה את שם הקובץ ל M2598 -
@חזקי-ראזנבערג עליתי על בעיית הצינתוקים, זה היה חסום ברשימת תפוצה
ועל פניו זה נראה שכעת זה עובד, ברוך השם !
לגבי הקבצים, אני מעלה את כל ה-4, תחת ניהול קבצים ולא תחת הודעות כי את ה-3 עם האות M כבר העליתי קודם תחת הודעות וכל אחד תחת המספר המתאים של ימות המשיח, האם זה לא טוב? -
@מתעמק מעולה הצינתוק עובד, והגדרת בכל המקומות את רשימת הצינתוקים ?
-
@חזקי-ראזנבערג כן
אם אתה יכול להתייחס לגבי מה שכתבתי על 4 ההקלטות -
@מתעמק כן זה לא משנה מאיפה אתה מעלה את זה
-
@חזקי-ראזנבערג ההודעה בכניסה עדיין לא עובד, מה יכול להיות הסיבה
-
@מתעמק לא יודע
נסיתי לבדוק ולנסות אך לא הצלחתי נחכה לתגובות נוספות
למה זה לא משמיע בכניסה יש לך הודעות חדשות -
@חזקי-ראזנבערג אצלך כן עובד?
-
@מתעמק אצלי זה כבר בנוי לקו וואטצאפ פאון
אז פשוט העתקתי משם
אבל בקו כשניסתי להגדיר מחדש כמו שהדרכתי אותך, הכל עבד לי
רק ההתראה על ההודעות, לא. -
@חזקי-ראזנבערג לגבי שלוחת ההקלטות ושלוחת שמיעת ההודעות, האם אני יכול להזיז אותם למיקומים אחרים בקו מבלי צורך לשנות איזשהו הגדרות מיקום?
-
@מתעמק אתה יכול להזיז את זה
וכמובן אם יעבוד ההתראות בכניסה למערכת
תצטרך לשנות את ההודעה יש לכם הודעה בשלוחה 0 -
@חזקי-ראזנבערג
תוכל לעזור לי גם
כאן -
@חזקי-ראזנבערג אגב, מה הכוונה מה שכתבת כבר בנוי לקו וואטצאפ פאון, אין לך מערכת IVR?
-
@מתעמק זה מערכת וואטצאפאון ששודרג ל ivr
-
@חזקי-ראזנבערג עבודה עצמית או דרך ימות?
-
@מתעמק דרך ימות הם משדרגים עכשיו את כל המערכות בחינם, כל הכבוד להם

-
@חזקי-ראזנבערג מה היתרון בזה על פני IVR?
-
@מתעמק אתה לא הבנת
לכל אלו שהיה להם מערכות ישנות של וואטצאפ פאון
ימות החליטו שהם משדרגים את המערכות ל ivr -
@חזקי-ראזנבערג עזרת לי מאוד ! עם הצינתוקים, אין עליך !
אני מקווה שמישהו יסביר כאן לגבי ההודעה בכניסה: יש לכם הודעה אישית -
@מתעמק האם מישהו יכול לעזור בהגדרות למה אין הודעה בכניסה שיש הודעה חדשה אישית
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות