הגדרת מנהל
-
מה זה הקובץ הזה
-
@מרדכי-ק איזה קובץ?
תלחץ על הקישור ביחד עם קונטרול או לחצן אמצעי בעכבר -
בהסבר של הרשימת מורשים למחוק קובץ הוא אומר שצריך להכניס את מספרם באיזה קובץ מוזר
קובץ PlayfileCheckAdminOptionsOpenByPhone.ini -
@מרדכי-ק יש שם גם אפשרות לרשי"ת זה יותר קל
-
גם אותו לא הצלחתי להבין איך עושים
אשמח אם תוכל להסביר לי יותר ברור -
@מרדכי-ק
כךadmin_options_file=template check_template=?תפתח רשי"ת חדשה בלשונית שיגור הודעות
ואת המספר שלה

תכתוב במקום הסימן שאלה
וברשי"ת תוסיף מי שאתה רוצה שיוכל לנהל את ההשמעות -
להגדיר את זה בשלוחה הראשית או רק בשלוחת השמעת הקבצים הזאת
-
@מרדכי-ק היכו שאתה רוצה שיוכל לנהל
-
בשלוחה הראשית זה על כל המערכת?
-
@מרדכי-ק לא אלא בקובץ השני איויאר
-
הסבר
''''' -
@מרדכי-ק בשלוחה הראשית בהגדרות מתקדמות

-
דרך אגב אם אני מוחק רשימת תפוצה זה משנה לכל השאר את המספר ואז הכל משתבש?
-
-
@מרדכי-ק אמר בהגדרת מנהל:
דרך אגב אם אני מוחק רשימת תפוצה זה משנה לכל השאר את המספר ואז הכל משתבש?
לא יודע לא נסתי
ובשלוחה רגילה בקובץ רגיל?
כן
-
תודה רבה
ודרך אגב אני מחקתי ועכשיו אם אני פותח חדש הוא האחרון ושיבש לי את המספרים(בדוק) יש לך מושג איך לסדר את זה -
יש לך מושג איך אני מעתיק רשימת תפוצה מקמפיין מסוים לאחר(דחוף)
-
@מרדכי-ק מה רע בהעתק הדבק?
הדבק כמו מאקסל -
א. איך העתק הדבק
ב. איך אני נכנס לרשימת תפוצה מסוימת אני נכנס לרשימת תפוצה והוא תמיד נכנס לרשימת תפוצה מסםר 5 -
@מרדכי-ק
- א תבחר את המספרים בדף עם העכבר ולאחר מכן בשניה תלחץ טען רשימת מספרים
- ב יש לך בימין בחירת קמפיין
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות