• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    לא נפתר השארת הנציג על הקו בסיום שיחת תור

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    2
    8
    92
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ה
      האדם החושב נערך לאחרונה על ידי האדם החושב

      אני צריך לקבל משוב מהנציג בסיום שיחת תור לאיזו קטגוריה לשייך את השיחה, אבל אני לא רואה דרך להשאיר את הנציג על הקו בסיום השיחה. (לבקש מהנציג שיתקשר כל פעם שוב פעם למערכת זה לא ישים)
      הרעיון היחידי שהצלחתי לחשוב עליו הוא להגדיר שלוחת פילטר לפי מספר מאזינים שמפנה לשלוחת api שמפעילה קמפיין פתוח (CallExtensionBridging) שמכניסה את הנציג לחדר ועידה וגם הלקוח בסיום הapi מועבר לחדר הועידה.
      חדר הועידה של הלקוח היא שלוחת מנהל כדי שבניתוק הלקוח הנציג יועבר לשלוחה שתבקש ממנו את המשוב.
      הבעיה היא שיש בגישה הזאת הרבה מאוד בעיות צריך לפתור.
      יש למישהו אולי רעיון טוב יותר?

      י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • י
        יהודה צ. כ. @האדם החושב נערך לאחרונה על ידי יהודה צ. כ.

        @האדם-החושב כתב בהשארת הנציג על הקו בסיום שיחת תור:

        אני צריך לקבל משוב מהנציג בסיום שיחת תור לאיזו קטגוריה לשייך את השיחה, אבל אני לא רואה דרך להשאיר את הנציג על הקו בסיום השיחה. (לבקש מהנציג שיתקשר כל פעם שוב פעם למערכת זה לא ישים)
        הרעיון היחידי שהצלחתי לחשוב עליו הוא להגדיר שלוחת פילטר לפי מספר מאזינים שמפנה לשלוחת api שמפעילה קמפיין פתוח (CallExtensionBridging) שמכניסה את הנציג לחדר ועידה וגם הלקוח בסיום הapi מועבר לחדר הועידה.
        חדר הועידה של הלקוח היא שלוחת מנהל כדי שבניתוק הלקוח הנציג יועבר לשלוחה שתבקש ממנו את המשוב.
        הבעיה היא שיש בגישה הזאת הרבה מאוד בעיות צריך לפתור.
        יש למישהו אולי רעיון טוב יותר?

        למה שהלקוח לא יבחר מראש ( לפני שהנציג עונה) את הקטגוריה? או שאתה צריך שדווקא הנציג יגדיר?

        ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ה
          האדם החושב @יהודה צ. כ. נערך לאחרונה על ידי

          @יהודה-צ-כ אני צריך שדווקא הנציג יגדיר.

          י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • י
            יהודה צ. כ. @האדם החושב נערך לאחרונה על ידי יהודה צ. כ.

            @האדם-החושב כתב בהשארת הנציג על הקו בסיום שיחת תור:

            @יהודה-צ-כ אני צריך שדווקא הנציג יגדיר.

            אתה יכול להגדיר

            dial_key_1=move_client_to_folder-4/2
            

            ואז הבקשה על #1 במהלך השיחה המאזין יועבר לשלוחה 4/2 שם יעדכן את הקטגוריה ויועבר מיד לשלוחה 4 שתחזיר אותו לשיחה

            ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • ה
              האדם החושב @יהודה צ. כ. נערך לאחרונה על ידי

              @יהודה-צ-כ חשבתי על הכיוון הזה, הבעיה תהיה במקרה שהלקוח ניתק לפני שהנציג הספיק לעשות את זה.
              מה גם שזה לא יעזור למקרה הספציפי הזה, מה שאני צריך זה למיין את הקלטות התור לפי קטגוריות על ידי בחירת הנציג את הקטגוריה המתאימה + קריאת api, אם השיחה עדיין לא הסתיימה אין עדיין את ההקלטה.

              י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • י
                יהודה צ. כ. @האדם החושב נערך לאחרונה על ידי יהודה צ. כ.

                @האדם-החושב כתב בהשארת הנציג על הקו בסיום שיחת תור:

                @יהודה-צ-כ חשבתי על הכיוון הזה, הבעיה תהיה במקרה שהלקוח ניתק לפני שהנציג הספיק לעשות את זה.
                מה גם שזה לא יעזור למקרה הספציפי הזה, מה שאני צריך זה למיין את הקלטות התור לפי קטגוריות על ידי בחירת הנציג את הקטגוריה המתאימה + קריאת api, אם השיחה עדיין לא הסתיימה אין עדיין את ההקלטה.

                תנסה להכניס ככה

                queue_end_goto_extension=1/1
                

                וזה לאן הנציג יועבר בתום השיחה, ההגדרה הזאת לא מופיעה בשרשור מודול תור queue ולכן קח את זה בערבון מוגבל מאוד, אם בכלל.

                ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • ה
                  האדם החושב @יהודה צ. כ. נערך לאחרונה על ידי

                  @יהודה-צ-כ לא עובד.

                  י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • י
                    יהודה צ. כ. @האדם החושב נערך לאחרונה על ידי יהודה צ. כ.

                    @האדם-החושב כתב בהשארת הנציג על הקו בסיום שיחת תור:

                    @יהודה-צ-כ לא עובד.

                    אתה יכול לעשות מענה אנושי על ידי חדר ועידה, או על ידי מודול ראוטניג אבל אם אתה רוצה שיוכלו לענות מיד שזה לא קיים בקומבינה של חדר ועידה, או שיהיה לך את כל ההגדרות שקיימות במודול תור שלרובם אין תחליף בחדר וועידה ובראוטינג לא נראה לי שיש אפשרות רשמית אבל אני יכול לנסות לעשות משהו ב API

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • הנושא סומן כשאלה  ה האדם החושב 
                    • פוסט ראשון
                      פוסט אחרון