האים אפשר לחזיר את הרובוט לפתיח
-
@מתלמד-פון תודה

-
@פיתה
יש עוד רובוטsay_menu_voice=yes menu_voice=כאן אתה מכניס מה שאתה רוצה שהרובוט יקריא לךעובד רק בשלוחת תפריט
-
@מושי-הכחם תודה
זה מאוד עוזר לי בתפריטים של שלוחות!!! -
@מושי-הכחם לא יודע זה לא עובד לי, אולי אתה יכול להסביר את הדבר הזה מהרגע שאני ניכנס לניהול דרך האתר תודה רבה (כי לבנתם אף אחד מכל ההגדרות שנתנו לי פה עבד לי, אז אולי אני לא מכנס אותם במקום הנכון)
-
@פיתה מה שאמרת איפה להכניס כי זה מאוד יכול לעזור לי ,רק זה לא עובד......
-
@פיתה השאלה הקודמת הייתה למוישי הכחם
-
@מושי-הכחם מצטער על הבלגן אבל השאלה מונית אליך(פשוט כל הזמן שלחתי לעצמי אתהשאלה

-
@פיתה
לא הבנתי תסביר עוד פעם מה אתה רוצה -
@מושי-הכחם תודה!!!! גבר הסתדרתי......

-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות