הווליום בהאזנה לקו ממש נמוך
-
למה השמע בקו הוא בוולים כ"כ נמוך?
זה לא בעיה בהקלטה. הקובץ של ההקלטה הוא בווליום ממש גבוה. -
@יעלי-קליין כתב בהווליום בהאזנה לקו ממש נמוך:
למה השמע בקו הוא בוולים כ"כ נמוך?
זה לא בעיה בהקלטה. הקובץ של ההקלטה הוא בווליום ממש גבוה.בכל השלוחות? אם כן זכור לי שאפשר לעשות בשלוחת השמעת קבצים שינוי עוצמת שמע שיחול על כל המערכת. ואם לא כנראה שזה בעיה בפלאפון שלך.
-
@יעלי-קליין
באיזה סוג קובץ העלת את הקובץ ואיזה קידוד כיון שאם זה לא בקידוד מסוים אז המערכת ממירה את הקובץ בהלאה ואז יכול להשתנות גם עוצמת הקול
וזה הפרטים שאם העלו את הקובץ הצורה הזאת המערכת לא ממירה אותם
קובץ מסוג: WAV
שיעור דגימה: 8000
קצב דגימה: 16
מונו / סטריאו: מונו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות