טרויה
-
@פיתה
אתה רוצה להקליט שאלות דרך הטלפון או להעלות דרך המחשב? -
@אA עדיף לי דרך הטלפון, אבל אם אפשר אני רצה לדעת גם דרך המחשב
-
@פיתה
דרך הטלפון, יש שלוחה יעודית להקלטת השאלות והגדרתם.
דרך המחשב הרעיון די פשוט.
כל שאלה היא תקיה.
לדוגמא שאלה 1, היא תקיה מס' 1.
תקייה פותחים בהוספת שלוחה באפשרות הראשונה.לאח"מ בתוך השאלה מעלים את הקבצים הבאים:
הקובץ של השאלה נקרא Q
והתשובות מ-A ועד Dאם אתה עושה טרוויה של שאלות נכון ולא נכון הקבצים של התשובות נקראים אחרת עיין בשירשור.
וזהווו.
-
@אA תודה !!! אני ינסה
-
@פיתה ורגע אם הני עושה נכון ולא נכון או מה זה שרירשור
-
@פיתה
זה לנכון
q_yesוזה ללא נכון
q_noוהשירשור הוא זה
https://f2.freeivr.co.il/topic/33/שאלות-טריוויה-ונכון-או-לא-נכון-trivia_questions?_=1750533443967 -
@אA תודה! בסוף ענית לי על שנהם

-
-
@פיתה
עדיין רלוונטי? -
@אA תודה על הרצון
אבל @בעזרת ה' כבר עזר לי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות