פתיח לשלוחה שבתוכה כמה שלוחות
-
@חייםכהן
אתה צריך להעלות קובץ שמע בשם M1000, או לחילופין קובץ טקסט. -
@חייםכהן או פשוט פותח תפריט
-
@אA העלתי קובץ שמע בשם הזה ועדין לא עובד אני צריך גם לעשות עוד משהו חוץ מהקובץ שמע כמו הגדרה או משהו כזה?
-
@חייםכהן
הקובץ שנראה בתמונה שגוי.
אתה פתחת תקייה וקראת לה בשם הנ"ל.
אתה צריך לעלות קובץ שמע ולקרוא לו כך. -
@פיתה כבר הגדרתי את השלוחה כמצב תפריט
-
@אA אז למחוק את התקיה ולעלות את זה לשלוחה 8 או לעלות את הקובץ שמע לאותה תיקיה
-
@חייםכהן ואתה לוחץ עליה ,ופותח בתוכה שלוחות
-
@חייםכהן
תעלה לתפריט הרצוי (לא לתקייה) את הקובץ מחדש בשם הנ"ל. -
טוב, אני מנסה כרגע
-
@חייםכהן אין זה פשוט לא עובד אני מנסה לעלות את זה לתפריט הרצוי (8) וגם שיניתי את זה לשם M1000 ולא עובד לא יודע למה
-
@חייםכהן תפתח שלוחה של השמעת קבצים
-
-
@אA
כן , ניסיתי אך לא עובד לי תודה בכל אופן על העזרה
-
@פיתה
כן , ניסיתי אך לא עובד לי בכל אופן תודה על העזרה
-
@חייםכהן
רוצה לתת לי מס' מערכת וסיסמא ואנסה להעלות לך? -
פוסט זה נמחק! -
@חייםכהן
תמחק את המס' והסיסמא.
ותעלה את הקובץ הרצוי. -
@חייםכהן כתב בפתיח לשלוחה שבתוכה כמה שלוחות:
@אA
כן אני נותן אבל אשמח לגעת לי רק בשלוחה 8 (השלוחה של הפתיח) -
@חייםכהן
ברור.
רק אם תוכל להעלות את הקובץ שוב. -
@אA כן שניה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
