שלוחת השמעת נקודות של כל התלמידים עבור המורה
-
שלום,
הגדרתי שלוחה לשמיעת הנקודת
וכיוונתי לקובץ ששם נצברות הנקודות לפי השלוחה
הבעיה שהנקודות נצברות לפי תז התלמיד
ואם הבנתי נכון רק לפי ההזדהות יכול התלמיד לשמוע את הנקודות שלו או השיאנים
אני רוצה שמורה שנכנס עם תעודת הזהות שלו יוכל לשמוע את הנקודות של כל התלמידים
מה ההגדרות הנדרשות לכך? -
@משתמש-חכם-0
תגדיר את זה בשלוחת שמיעת הניקוד:enter_id=yes enter_id_type=teudat_zehut זיהוי חוזר בכניסה חדשה delete_id_exit=yes say_name=no record_name=no points_say_total_end_goto=.ואז יוכלו להיכנס לשלוחה ולהקיש מספר זהות ולשמוע ניקוד שוב ושוב, ובשביל לצאת מהשלוחה צריך להקיש כוכבית וסולמית.
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות