4 שאלות בנוגע לסקר
-
1 פעם כשהייתי נכנס לניהול הטלפוני מקיש 1 (הקלטה בשלוחה)ומספר שלוחת הסקר היה שלוח לי דוח מהסקר ופתאום זה לא קורה האם מישהו יודע למה או דרך אחרת לקבל דוח למייל
2 הגדרתי כך
seker_questions_percentage_say_whole_number=yesוהוא עדיין אומר שברי אחוז
3 וכן איך אני מגדיר שלא כולם יוכלו להצביע רק רשימת התפוצה או רשימת צינתוקים
אנא ממך אם יש לך תשובה ל1 משלש השאלות או לשלשתם אשמח לשמוע
תודה מראש
4 איך יוצאים מהשלוחה אחרי סקר 1 כשיש עוד 10 סקרים (שאני לא רוצה למחוק -
מ מערכת המשפחה סימן נושא זה כשאלה
-
אשמח אם תענו אפילו על 1 מהשאלות
-
@מערכת-המשפחה על שאלה 2 , זה ממש מוזר כי כך אמורים להגדיר....... תנסה עד פעם , או שאתה לא מגדיר במקום הנכון.(אני אף פעם לא נסתי את ההגדרה הזאת.)
-
@פיתה מוגדר בשלוחת הסקר
-
- נשלח למייל? אןלי מחקת את ההגדרה הנ"ל.
3.תגדיר כניסה לשלוחה לפי רשימת תפוצה/צינתוקים.
- נשלח למייל? אןלי מחקת את ההגדרה הנ"ל.
-
@אA
1 איזה הגדרה לא משהו שאני יודע
3 זה מה ששאלתי איך מגדירים -
3.רשימת תפוצה
https://f2.freeivr.co.il/post/124
רשימת צינתוקים
https://f2.freeivr.co.il/post/41323 -
@אA
4.אני לא רואה פיתרון רשמי, אבל תוכל לעשות לכל שאלה שלוחה משלה, ואז תוכל לעשות בין שלוחה לשלוחה אפשרות לצאת.- זה תמיד שלח לך מייל אוטומטי, בלי שהגדרת משהו?
כי אין הגדרה כזו רשמית.
- זה תמיד שלח לך מייל אוטומטי, בלי שהגדרת משהו?
-
@אA
1 נכון
3 תודה רבה -
-
@מערכת-המשפחה כתב ב4 שאלות בנוגע לסקר:
2 הגדרתי כך
seker_questions_percentage_say_whole_number=yesוהוא עדיין אומר שברי אחוז
אולי תעלה את ההגדרות?
-
@אA
1 לא הבנתי מה קשר
2type=seker_questions title=סקר seker_questions_numbers=23.22.21.20.19.18.17.16.15.14.13.12.11.10.9.8.7.6.5.4.3.2.1. seker_questions_percentage_say_whole_number=yes check_template_filter=#1 check_template_filter_blocked_go_to=/5/1 check_template_filter_none_go_to=/5/1 check_template_filter_error_phone_go_to=/5/1 check_template_filter_none_say_error=yes -
@מערכת-המשפחה כתב ב4 שאלות בנוגע לסקר:
check_template_filter=#1
תוריד את ה-#
1 לא הבנתי מה קשר
זה מודול שישלח לך את הדוח למייל.
- מעניין שהוא עדיין משמיע את השברים.
-
@אA
1 דרך הטלפון לא הבנתי ?
2 אכן מעניין
מה הבעיה בסולמית זה שם הרשימת תפוצה זה עובד -
@מערכת-המשפחה
מעניין.
כי בשירשור לא מוזכר שצירך סולמית.1.כן.
זה פשוט שולח לך את הקובץ שהגדרת למייל. -
@אA
זה מה שהגדרתי בשלוח מסוימת וזה לא עובדtype=api api_link=https://utilitiesphone.com/files_to_email api_add_0=username={0777777777} api_add_1=password={123456} api_add_2=folder={8} api_add_3=file={seker_all_phone_ans..} api_add_4=address={a0533105331@gmail.com} api_add_5=subject={דוח סקרים קנעפל} api_add_6=sendername={סקרים קנעפל}שיניתי את המספרים לצורך פרטיות בתקווה להבנה
-
@מערכת-המשפחה
בשם הקובץ תוסיף את הסיומת. -
@אA זה כל השם לא?
-
@מערכת-המשפחה תוסיף INI.
ותמחק נקודה אחת. -
@אA עדיין לא עובד אולי צריך להגדיר את זה בשלוחת הסקר או משהו כזה
שוב ההגדרות אחרי תיקוןtype=api api_link=https://utilitiesphone.com/files_to_email api_add_0=username={077777777} api_add_1=password={123456} api_add_2=folder={8} api_add_3=file={seker_all_phone_ans.INI} api_add_4=address={a0533105331@gmail.com} api_add_5=subject={דוח סקרים קנעפל} api_add_6=sendername={סקרים קנעפל}
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות