4 שאלות בנוגע לסקר
-
@אA במקום הנ"ל?
ואיפה אני מגדיר שלוחה וכ"ו -
@אA איך נרשמים
-
-
@אA אשמח אם למישהו יש ראיון ל1 השאלות
-
@מערכת-המשפחה
לא מצאת פתרון לאף אחת מהשאלות? -
@אA רק 3 סודר
תודה -
@מערכת-המשפחה
לגבי שליחת הדוח, זה לא עובד?
https://f2.freeivr.co.il/topic/2376/שליחת-כל-קובץ-מהמערכת-למייל-המוגדר-במערכת?_=1751572131285 -
@אA הוא אומר אין מענה משרת וכ"ו
ההגדרות הןtype=api api_link=https://www.shuvax.com/mail/mail.php api_add_0=password=123456 api_add_1=path=8 api_add_2=file_name=seker_questions_log api_add_3=subject=תוצאות הסקר מערכת המשפחה api_add_4=email_addres=A0533105331@gmail.com api_add_replace_space=yes -
@מערכת-המשפחה
אין מענה וכו' אומר שיש בעיה בשרת.
תתייג את אהרן שובקס ותשאל אותו. -
@אהרן-שובקס שלום וברכה למה אין שרת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות