לא נפתר עזרה | הגדרת מעבר לתא קולי בתוך מודל תור
-
אני מעונין שגם בשעות שאין מענה והתור מופנה ישירות לתא קולי, שההקלטה ושאר ההגדרות יהיו בתוך המודל תור כדי שבשליחה לשרת חיצוני של סטטוס סיום הלקוח בתור הוא גם יקלט במערכת וישלח את הנתונים לשרת.
השאלה היא האם קיים דרך להגדיר זאת לדוג' שההקלטה לתא קלי יחושב כמו שהשיחה נענתה וכך גם כשהמחייג נענה ע"י נציג וגם אם נענה ע"י תא קולי אקבל את הנתונים בשווה..
יש לי מערכת עם 3 מודולי תורים נפרדים בשלוחה 1 2 ו3 ואני רוצה שבשלושתם בעצם יעביר לתא קולי נפרד באין מענה או בשעות שאין פעילות, אבל אני רוצה כאמור שזה יתעדכן גם במודול תור.
(יתכן שהגדרה שיפנה למערכת הזה לשלוחה מסוימת לפי מאיזה שלוחה הוא מגיע יהיה רלוונטי השאלה היא איך מבצעים זאת..) -