• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    לא נפתר עזרה | הגדרת מעבר לתא קולי בתוך מודל תור

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    1
    1
    17
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ה
      הללוהו נערך לאחרונה על ידי הללוהו

      אני מעונין שגם בשעות שאין מענה והתור מופנה ישירות לתא קולי, שההקלטה ושאר ההגדרות יהיו בתוך המודל תור כדי שבשליחה לשרת חיצוני של סטטוס סיום הלקוח בתור הוא גם יקלט במערכת וישלח את הנתונים לשרת.
      השאלה היא האם קיים דרך להגדיר זאת לדוג' שההקלטה לתא קלי יחושב כמו שהשיחה נענתה וכך גם כשהמחייג נענה ע"י נציג וגם אם נענה ע"י תא קולי אקבל את הנתונים בשווה..
      יש לי מערכת עם 3 מודולי תורים נפרדים בשלוחה 1 2 ו3 ואני רוצה שבשלושתם בעצם יעביר לתא קולי נפרד באין מענה או בשעות שאין פעילות, אבל אני רוצה כאמור שזה יתעדכן גם במודול תור.
      (יתכן שהגדרה שיפנה למערכת הזה לשלוחה מסוימת לפי מאיזה שלוחה הוא מגיע יהיה רלוונטי השאלה היא איך מבצעים זאת..)

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • הנושא סומן כשאלה  ה הללוהו 
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון