מודול ששומעים מי נכנס לשלוחה
-
@אA אז לשים את זה בכניסה לאותה שלוחה
-
@נר-יצחק
דהיינו לעשות שם הפנייה...
רעיון יפה!!! -
@אA עדיף מאשר לסבך את כל המערכת
-
אגב @דוד_מלך_ישראל ניתן לספור כמה שלוחות באותה מערכת?
כי אין הגדרה לנתיב השלוחה בצד הניהול -
פוסט זה נמחק! -
@אA אני לא יודע
אני בלי סלולרי עלי
אני חושב שימות צריכים לפתח אופצייה של שיחה וירטואלית למערכת דרך המחשב למערכת שלך -
@נר-יצחק כתב במודול ששומעים מי נכנס לשלוחה:
אני בלי סלולרי עלי
אני חושב שימות צריכים לפתח אופצייה של שיחה וירטואלית למערכת דרך המחשב למערכת שלךמסכים איתך ב100%!!!!
שאני מפתח מערכת במחשב, אין לי כח להרים שיחה לבדוק שזה תקין, זה ממש נצרך!!
אבל נראה לי שזה לא קשור לימות, ישנה אפשרות להתקין אפליקציית שיחות במחשב, אבל יתכן וזה עובד רק עם חיבור של הטלפון למחשב. -
@אA חבל על הכאב ראש
זה גם לא עובד בנטפרי
וזה בד"כ עולה כסף -
תודה רבה לכל העונים

עבד טוב ב"ה -
@אליעזר-שמחה בבקשה
שמח בשבילך -
א אליעזר שמחה סימן נושא זה כשאלה
-
א אליעזר שמחה סימן נושא זה כנפתר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות