תיזמון צינתוק
-
@אA כתב בתיזמון צינתוק:
קרדיט מלאאא ל @ישיבישיר
@אA כתב בתיזמון צינתוק:
ומצטרף לתודה ל @ישיבישיר שמביא פה הברקות וקומבינות משלו...
תודה רבה
-
@ישיבישיר ושוב גם פה תודה רבה
-
@מערכת-המשפחה
עובד? -
@אA כן ב"ה פה לא היה ווי אז עשיתי זה אמור להיות בעיה?

-
מ מערכת המשפחה סימן נושא זה כשאלה
-
מ מערכת המשפחה סימן נושא זה כנפתר
-
@מערכת-המשפחה
לא נראה לי.
גם ככה המערכות של ימות בד"כ לא עובדות בשבתות וחגים, אבל בכל מקרה אתה יכול לשנות את ההגדרות. -
@אA עדיף לסמן, אם מסומן שישלח לך מייל בכל כישלון, כי אם לא הוא שולח מייל על כל מה שלא עבד בשבת
-
@אA הפסיק לעבוד

-
@מערכת-המשפחה
מה הפסיק?
המשימה?
אז תפעיל אותה שוב. -
@אA אני לא יודע אני לוחץ חמש (השלוחה המדוברת ) ולא קורה כלום
-
@מערכת-המשפחה
תזכיר לי מה שלוחה 5 עושה? -
@אA מפעיל את הפקודה
-
@מערכת-המשפחה
כלומר מפעיל את הפקודה שמשנה את מספר הרשימה במשימה?
והוא לא משתנה? -
@אA הפקודה שישלח צינתוק ב 800 בערב הבא
-
@מערכת-המשפחה
כלומר המשימה לא נוצרת או שסתם לא שומעים כלום?
זה כבר עבד לך או שרק עכשיו הגדרת? -
@אA זה עבד ועכשיו אני מקיש חמש הוא אומר לאי אותו דבר אבל למעשה כתוב במשימה עדיין לא מאופשר
-
@מערכת-המשפחה
מעניין, מה הכוונה לא מאופשר... -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות