השמעת השם מקובץ טקסט בכניסה לשלוחה
-
@ישיבישיר כתב בהשמעת השם מקובץ טקסט בכניסה לשלוחה:
3: לא לבקש מהמאזין הקלטה, אלא להכניס בעצמך לקובץ הדרוש את המספרים + השמות, והמערכת תזהה את השם המקושר למספר ותקריא אותו.
איך בדיוק אני מכין את הקובץ?
מה אמור להופיע בו? -
@א-שיינין
כדי שהמערכת תקריא את השם מקובץ שתעלה, לדעתי אתה צריך להגדיר שיעבור קודם בשלוחת השמעת הודעות אישיות ובסיום תעבור לשלוחה הרלוונטית. -
@אA כתב בהשמעת השם מקובץ טקסט בכניסה לשלוחה:
כדי שהמערכת תקריא את השם מקובץ שתעלה, לדעתי אתה צריך להגדיר שיעבור קודם בשלוחת השמעת הודעות אישיות ובסיום תעבור לשלוחה הרלוונטית.
למה א"א לעשות ככה
-
-
@א-שיינין
תגדיר בשלוחהrecord_name=no say_name=val_nameותפתח בשלוחה קובץ
EnterIDValName.ini
שם תכניס את השמות.
אם אני זוכר נכון אז צריך להעלות בצורה כזו:0777777777=משה כהןאו הפוך, אני לא זוכר בדיוק.
תנסה, אם לא עובד לך, תעדכן.
-
@א-שיינין
כיון שלא המרת את ההקלטה לטקסט.
השאלה אם יש אפשרות להעלות כזה קובץ עצמאית. -
@אA כתב בהשמעת השם מקובץ טקסט בכניסה לשלוחה:
@א-שיינין
כיון שלא המרת את ההקלטה לטקסט.
השאלה אם יש אפשרות להעלות כזה קובץ עצמאית.מה שאני הצעתי הוא בעצם להכניס את השמות באותו קובץ שהמערכת מכניסה את ההקלטות המומרות לטקסט.
-
@ישיבישיר כתב בהשמעת השם מקובץ טקסט בכניסה לשלוחה:
השאלה אם יש אפשרות להעלות כזה קובץ עצמאית.
זה מה ששאלתי.
מעניין אם זה באמת עובד. -
@אA כתב בהשמעת השם מקובץ טקסט בכניסה לשלוחה:
מעניין אם זה באמת עובד.
זכור לי שכן
בכל מקרה נחכה ל @א-שיינין שיעדכן אותנו, אם באמת עבד לו. -
לא עבד
אני חייב לסגור מחשב
תודה רבה לכם -
@א-שיינין
אתה רוצה שאני אגדיר לך? -
@א-שיינין
שכחתי הגדרה, אז לכשתחזור לזה, תגדיר כךrecord_name=no login_add_val_name=yes say_name=val_nameאמור לעבוד, (אם עדיין לא מסתדר לך, אתה יכול להגדיר את סוג הכניסה כ
phone_from_list_all_information, שם בטוח עובד, מניסיון.)
אבל בעיקרון גם מה שנתתי לך אמור לעבוד עם ההגדרה הנוספת שהוספתי עכשיו.
ואל תשכח לעדכן אם באמת עבד לך.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות