העברה לשלוחה פנימית במערכת אחרת
-
לא הבנתי מה שכתוב כאן
מישהו יכול להסביר לי? -
יש לי שתי שאלות על זה.
א. כתוב שם שצריכים לשים את ההגדרות בשלוחה הראשית, מה הקשר לשם, הרי אני רוצה לעבור לשלוחה פנימית? (ניסיתי את זה והוא מעביר אותי לשלוחה הראשית).
ב. בסוף כתוב להגדיר בשלוחה הפנימית type=go_to_folder
אבל אני לא רוצה שזה יהיה שלוחת העברה רק שלוחת השמעת קבצים (לדוג')?
מישהו יכול להסביר לי? -
א אליעזר שמחה סימן נושא זה כשאלה
-
@אליעזר-שמחה
כדאי לך להיצמד להדרכה, יצרו אותה חברה שמבינים ובדקו אותה היטב.
הסיבה שאתה מדביק את ההגדרה הנ"ל בשלוחה הראשית היא כדי שהמאזין יועבר אוטומטית לשלוחה פנימית ולא לשלוחה הראשית.
הסיבה לשלוחה הפנימית אני לא יודע כי לא ניסיתי, אבל לפי התגובות נראה שזה גורם לכך שהקומבינה הזו עובדת.בהצלחה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות