עזרה במודל ראוטינג
-
רציתי לדעת במודול ראוטינג , אם יש אפשרות של מעבר לשלוחה אחרת במקרה שהנציג לא היה זמין , כי אני לא רואה בשרשור הזה משהו מתאים למעבר במקרה של כישלון החיוג
-
מעבר בסיום בשלוחה
ברירת מחדל לאחמ"כ חוזר שלב אחד אחורה ניתן להגדיר מעבר לשלוחה אחרת או ניתוק | ראה כאן את האפשרויות להגדרה.
ההגדרה היא:routing_end_goto=/8
-
@ז-למאן הגדרתי את זה וזה לא עובד לי , כיביתי את הטלפון שאליו ניתבתי והחיוג מטלפון שני קיבל את ההודעה של חברת התקשורת " הלקוח אינו יכול לקבל את שיחתכם וכו' "
-
@קו-הרהיטים
ומה קרה בסיום ההודעה?
כמובן שאת "הלקוח ..." אין איך לבטל. -
@ז-למאן חיכיתי כמה פעמים והוא השמיע לי שוב ושוב את אותה ההודעה , אני לא רוצה שזה מה שישמעו הלקוחות , אני רוצה שהם יעברו לשלוחה אחרת שבה ישמעו שהנציג תפוס ושיתקשרו שוב בפעם אחרת
-
@קו-הרהיטים
זה גם מה שקורה כשאתה מתקשר ידנית למספר?
אתה יכול רק לעשות הגבלת זמן שיחה לנציג.
לא חושב שיש דרך לפתור את זה, אם זה מה שהחברה משמיעה לך בקו. -
@ז-למאן במודל תור אני בטוח שזה יעשה כאילו הנציג דחה ולא ישמיע את ההודעה של החברה , ולא ישמע כל מאזין שהלקוח לא יכול וכו' , אז אני רוצה גם בראוטינג אם יש .
-
@קו-הרהיטים מנסיון שלי מודול ראוטינג מאד מוגבל בכל ההקשר הזה.
אבל אדרבה,מודל תור אני בטוח שזה יעשה כאילו הנציג דחה ולא ישמיע את ההודעה של החברה
תעשה בדיקות מקיפות בעניין, ונחכים.