אני נכנס לשלוחת חדר הועידה וחוזר לתפריט הראשי?
-
שבוע טוב לכולם!
כל מי שניכנס אצלי בקו לשלוחת חדר הועידה חוזר לתפריט הראשי ואני לא יודע למה?
ואני רוצה להבין אולי יש איזה שהוא הגדרה שחוסמת את הכניסה לשלוחה
שלחתי גם צילום מסך
זה נמצא בשלוחה 2

וזה קובץ ההגדרות ext ini של השלוחה

בתוך זה יש שלוחת ניהול שבתוכו יש קובץ הגדרות ext ini עם ההגדרות הללו

אשמח להבין מה ההגדרות שגורמים לזה ? תודה רבה ! -
מה שאני עושה עכשיו אני מנסה לפתור את הבעיה על ידי זה שאני מעתיק את כל הקישורים
שאני רוצה, מחדש מאינדקס קישורים, ומה שקרה זה שנתקעתי במשהו
שזה אומר שכשנכנסים לשלוחה מקישים 2 ושומעים את השידורים המוקלטים
שמתי לב שכל אחד שמאזין להקלטות של השידור הוא יכול למחוק אותם
על ידי הקשה על מקש 0 ו1
איך זה הגיוני שמאזין יכול למחוק את ההקלטה של השידור? ואולי יש הגדרה שתשנה את זה? -
בסדר ב"ה הסתדרתי על ידי ההגדרה הזאת

admin_options_delete_file_by_phone_record=no
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות