זיהוי
-
@מערכת-המשפחה איך?

אני חושב ביחד איתך ומנסה להבין,
רבש"ע? איך זה קרה לו?
לא יאומן! -
@חכמון פשוט הוא אומר שוב עם כל ה"פרישקייט" ניכר כי אתם משתמשים חדשים וכ"ו
-
@מערכת-המשפחה
הבנו.
אותו סוג זיהוי? -
@מערכת-המשפחה בדקת, ויש הקלטה של השם, בתיקייה של הid?
-
@חכמון כן
-
@מערכת-המשפחה בתיקייה הזאת
EnterIDRecord? -
-
@מערכת-המשפחה סימו

זה תמיד קורה אחרי שבצעת פעולה כל שהיא באזור האישי (לדוגמה הקלטת הודעה) -
@חכמון כן כן
-
מ מערכת המשפחה סימן נושא זה כשאלה
-
@בעזרת-ה למעשה יש פיתרון?
-
@מערכת-המשפחה מה הוא?
-
@פיתה שאלתי
-
@מערכת-המשפחה
יתכן ושמת שם הגדרה שגורמת למערכת לבקש שוב להקליט.באם רוצים שבהמשך השיחה בכניסה לשלוחה אחרת, המערכת תבקש מהמשתמש את הקלטת השם יש להגדיר באותה שלוחה
record_name=yes
-
@אA ואם אני מוריד מה יקרה
-
@מערכת-המשפחה
זה ימשיך ללא שיבקש הקלטה -
@אA גם אם אין עדיין הקלטה של שמו ?
-
-
@אA תודה מחקתי

בעז"ה מחר -
@מערכת-המשפחה
בשמחה -
@אA קבל גם\רק ממני

תלוי בהחלטת @מערכת-המשפחה -
מ מערכת המשפחה סימן נושא זה כנפתר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות