זיהוי
-
-
@מערכת-המשפחה סימו

זה תמיד קורה אחרי שבצעת פעולה כל שהיא באזור האישי (לדוגמה הקלטת הודעה) -
@חכמון כן כן
-
מ מערכת המשפחה סימן נושא זה כשאלה
-
@בעזרת-ה למעשה יש פיתרון?
-
@מערכת-המשפחה מה הוא?
-
@פיתה שאלתי
-
@מערכת-המשפחה
יתכן ושמת שם הגדרה שגורמת למערכת לבקש שוב להקליט.באם רוצים שבהמשך השיחה בכניסה לשלוחה אחרת, המערכת תבקש מהמשתמש את הקלטת השם יש להגדיר באותה שלוחה
record_name=yes
-
@אA ואם אני מוריד מה יקרה
-
@מערכת-המשפחה
זה ימשיך ללא שיבקש הקלטה -
@אA גם אם אין עדיין הקלטה של שמו ?
-
-
@אA תודה מחקתי

בעז"ה מחר -
@מערכת-המשפחה
בשמחה -
@אA קבל גם\רק ממני

תלוי בהחלטת @מערכת-המשפחה -
מ מערכת המשפחה סימן נושא זה כנפתר
-
-
@מערכת-המשפחה @פיתה
אני ממש מסמיק עכשיו מרוב מבוכה.
אני בסך הכל עוד אחד מהפורום הנפלא והאיכותי הזה, שבו כל אחד עוזר לשני ללא מתרת רווח הגם שיש שיכולים לעשות מזה כסף...
וזה בלי לדבר עליכם, הדומיננטיים כאן בפורום, שקופצים על כל הזדמנות לעזור לאחרים, אשריכם! -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות