הפניה בקבלת נתונים לפי סוג ההקשה
-
@זעליג
בדקת את זה?
המלצה שלי, תבדוק . -
@אA כתב בהפניה בקבלת נתונים לפי סוג ההקשה:
@זעליג
בדקת את זה?
המלצה שלי, תבדוק .עשיתי, אבל איך אני שולט היכן מ3 ההקשות יהיה התשובה הנכונה?
-
@זעליג
A זו התשובה הנכונה
וB C D הם האפשרויות הנוספות. -
@אA נכון, אבל איך אני שולט היכן מ3 ההקשות המערכת תבחר לשים את הנכונה? הרי אני רוצה שישים דווקא ב1 את הנכון, למשל
-
@זעליג
ניסית וזה מערבב את התשובות? -
@אA כן,.
-
@אA כתב בהפניה בקבלת נתונים לפי סוג ההקשה:
@זעליג
ניסית וזה מערבב את התשובות?זה בכוונה
עם התשובה הראשונה תמיד תהה נכונה אז......... -
-
@זעליג
אבל במודול מבחן אני רואה שאפשר לשלוט בתשובות. -
@אA מה זאת אומרת לקבועה את מיקומם?
-
@פיתה
אפשר להחליט איזו מהתשובות היא הנכונה 1 2 או 3. -
@אA שואל או אומר?
כי אמרתי כאן לעיל שאיח אפשר -
@זעליג
אני אומר שבמודול מבחן (לא אמריקאי(זה אותו דבר)) יש אפשרות כזו. -
@אA טוב או שזה יותר ישן
או שכחה יותר טוב במבחנים
יותר מזה בשאלה אמריקאית כל משתמש אצלו התשובה הנכונה תהה מספר אחר -
@אA שכחתי להגיד לך תודה.
באמת עובד לי טובאגב, אם אתה או מישהו יודע (לא מצאתי שם בשרשור) האם ניתן לעשות שמי שלא מקיש תשובה נכונה ישמע "תשובה שגויה - התשובה הנכונה היא וכו'"
?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות