דקות יוצאות למערכת אחרת לאיפה?
-
להיכן הם מגיעים למערכת של או למערכת המנותבת?
(לגבי תגמולים) -
פ פיתה סימן נושא זה כשאלה
-
@פיתה כתב בדקות יוצאות למערכת אחרת לאיפה?:
להיכן הם מגיעים למערכת של או למערכת המנותבת?
(לגבי תגמולים)כיום זה לא רלוונטי, כיוון שאין שום תגמול על הדקות.
אבל פעם אם הקו שלך היה מפנה לקו אחר, הקו השני היה מקבל כמעט את כל הדקות, והקו הראשון היה מקבל אחוז קטן מזה. -
@יהודה-צ-כ אז ככה זה גם עכשיו (לא רק מבחינת תגמולים)
-
@פיתה כתב בדקות יוצאות למערכת אחרת לאיפה?:
@יהודה-צ-כ אז ככה זה גם עכשיו (לא רק מבחינת תגמולים)
אם סתם מעניין אותך כמה דקות נכנסו, אתה יכול להיכנס לניהול ולשמוע בצורה מפורטת כמה נכנסו אליך כמה יצאו וכו'
או לצפות באתר בצורה פחות מפורטת בלשונית שיחות נכנסות (או "סטטיסטיקת שלוחות" באתר החדש) -
@יהודה-צ-כ כן את זה כבר ראיתי
שאלתי כי אני היום ניתבתי למערכת שאני חושב שיצאו מהמערכת שלי למערכת הזאת כ-5 אלף דקות -
@פיתה
אפשר לראות באתר בלשונית שיחות נכנסות כמה דקות יצאו מהמערכת שלך -
@אA תודה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות