לא משמיע כלום בכניסה למערכת
-
מוגדר לי
type=menu title=שלוחה ראשית ;הגדרות פילטר go_to_from_tzintuk=yes check_list_tzintuk=admins,members go_to_from_tzintuk_found=/ go_to_from_tzintuk_blocked=/ go_to_from_tzintuk_invited=/55 go_to_from_tzintuk_not_found=/55 go_to_from_tzintuk_say_message_according_to_situation=yes go_to_from_tzintuk_password_error_go_to=/55 add_admin_to_list=yes ;הגדרות זיהוי אישי record_name=no say_name=no enter_id=yes enter_id_password=yes ;מעקב אחרי חדר ועידה פעיל menu_say_conf_bridge=yes menu_say_conf_bridge_1=conference ;מעקב אחרי הודעות בשלוחות menu_check_playfile_message=yes menu_check_playfile_message_1=personalMessages-id menu_check_playfile_message_2=PendingApproval menu_check_playfile_message_3=voiceMail menu_check_playfile_message_2_check_in_list_tzintuk=admins menu_check_playfile_message_3_check_in_list_tzintuk=adminsובכניסה למערכת יש רק שקט
-
הבנתי את הבעייה
כדי להכניס לשלוחה צריך להגדירin_extensionכי אחרת נוצר לופ שהוא מעביר אותך לתחילת הפילטר כל הזמן -
ל לא הביישן למד סימן נושא זה כשאלה
-
ל לא הביישן למד סימן נושא זה כנפתר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות