צינתוק כשיש הודעה חדשה בשלוחה
-
יש לי במערכת שלוחה שההודעות שעולות אליה הן מהמחשב או מבוט. האם יש דרך להגדיר שבכל הודעה חדשה שעולה ישלח צינתוק באופן אוטומטי?
-
@יעקב-1 דרך api אולי?
-
@יעקב-1 כתב בצינתוק כשיש הודעה חדשה בשלוחה:
יש לי במערכת שלוחה שההודעות שעולות אליה הן מהמחשב או מבוט. האם יש דרך להגדיר שבכל הודעה חדשה שעולה ישלח צינתוק באופן אוטומטי?
וזה ישלח גם בשבת?...
-
פוסט זה נמחק! -
@יעקב-1 כתב בצינתוק כשיש הודעה חדשה בשלוחה:
יש לי במערכת שלוחה שההודעות שעולות אליה הן מהמחשב או מבוט. האם יש דרך להגדיר שבכל הודעה חדשה שעולה ישלח צינתוק באופן אוטומטי?
נסה עם MAKE, ותוסיף תנאי לא בשבתות וחגים [אפשר לחבר לMAKE את HEBCAL]
-
@זרח וואלה לא מבין בזה... מה זה? קוד?
-
@יעקב-1
חפש MAKE בגוגל וגם כאן בפורום.
זה אתר של אינטרקציות בצורה הכי קלה שיש. -
@זרח תירשם כאן https://www.make.com/en/register
ושם תוכל להגדיר טריגרים לפי כל מיני דברים.
אולי אפשרי גם בכרון https://console.cron-job.org/login
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות