• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    איך עושים צינתוק לשלוחה?

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר שאלות ועזרה הדדית
    7 פוסטים 3 כותבים 189 צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • פ מנותק
      פיתה
      נערך לאחרונה על ידי פיתה

      יש לי שלוחת השמעת קבצים ושלוחה שמקליטה לשם
      אני רוצה שכל פעם שמקליטים הודעה ישלח צינתוק

      תודה רבה!!!!!

      י י 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • פ פיתה סימן נושא זה כשאלה
      • י מנותק
        יהודה'לה @פיתה
        נערך לאחרונה על ידי יהודה'לה

        @פיתה פשוט תפתח שלוחת הקלטה ותגדיר שהקובץ ייווצר בשלוחה של ההשמעת קבצים ותוסיף את ההגדרה הזו
        בשלוחת ההקלטה

        record_end_run_tzintuk=yes
        list_tzintuk=
        
        פ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • י מנותק
          יהודה צ. כ. @פיתה
          נערך לאחרונה על ידי יהודה צ. כ.

          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • פ מנותק
            פיתה @יהודה'לה
            נערך לאחרונה על ידי פיתה

            @יהודה-לה כתב באיך עושים צינתוק לשלוחה?:

            עריכה: ראיתי שתיקנת

            ההפך
            בגלל שכתבת אז אני תיקנתי שיבינו על מה אתה מדבר.
            ואז אתה ערכת........😊

            בכול אופן תודה רבה

            !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

            י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • פ מנותק
              פיתה @יהודה'לה
              נערך לאחרונה על ידי

              @יהודה-לה
              צריך לכתוב משהו אחרי ה= ?

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • י מנותק
                יהודה'לה @פיתה
                נערך לאחרונה על ידי יהודה'לה

                @פיתה

                צריך לכתוב...?

                כן את שם הרשימה של הצינתוקים

                פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • פ מנותק
                  פיתה @יהודה'לה
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @יהודה-לה
                  תודה רבה!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • פ פיתה סימן נושא זה כנפתר

                  שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                  נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                  בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                  הרשמה התחברות
                  • פוסט ראשון
                    פוסט אחרון