מעבר לשלוחה בעת שמיעת M0000
-
יש אפשרות שבעת שמיעת הודעת ברוכים הבאים [M0000] יהיה ניתן להקיש על 1 ולעבור לשלוחה אחרת?
ככה זה לא עבד לי
playfile_M0000_control_play_1=go_to_folder
playfile_M0000_control_play_1_goto=/800/1 -
@יעקב-1
יש לך את המספרים של כל מי שמשתמש בקו? -
@פיתה מה? לא הבנתי את הקשר.
ולא, אין לי. -
-
@יעקב-1 כתב במעבר לשלוחה בעת שמיעת M0000:
ככה זה לא עבד לי
אכן לא אמור לעבוד,
זה הגדרה שעובדת בהשמעת קבצים רגילה.
-
@פיתה כתב במעבר לשלוחה בעת שמיעת M0000:
אגב מהיכן ההגדרות האלו?
חיפשתי ולא מצאתי.......משלוחת השמעת קבצים, מעבר בעת שמיעת קובץ מסויים,
אין בשום מקום את כל ההדרה,
אבל בונים לבד פאזל של הגדרות, (שם הקובץ + איזה מקש יקיש + מה הפעולה שיבצע + לאן יעבור).
עיין כאן. -
@יעקב-1 אתה יכול להגדיר שיהיה תפריט, שיוכלו להקיש 1, והודעת התפריט (1000) תהיה הודעת הברוכים הבאים,
ואחרי שמסיימים את התפריט יעברו אוטומטית לתפריט הרגיל, (תצטרך לשנות את המיקום של התפריט הרגיל).או יותר קל,
תגדיר שכל מי שמחייג לקו יועבר לשלוחת תפריט שניה, ששם הוא ישמע רק את הודעת הברוכים הבאים, (תעשה את זה כהודעת 1000),
ובתפריט ההוא יהיה שלוחה 1, שתהיה שלוחת מעבר לשלוחה אחרת (לאן שאתה רוצה).ואחרי שמסיימים את התפריט ההוא, יועברו לתפריט הראשי,
ותגדיר שההפניה שבתחילת השיחה, תהיה רק פעם אחת בשיחה. -
@חכמון כתב במעבר לשלוחה בעת שמיעת M0000:
תגדיר שכל מי שמחייג לקו יועבר לשלוחת תפריט שניה, ששם הוא ישמע רק את הודעת הברוכים הבאים, (תעשה את זה כהודעת 1000),
ובתפריט ההוא יהיה שלוחה 1, שתהיה שלוחת מעבר לשלוחה אחרת (לאן שאתה רוצה).
ואחרי שמסיימים את התפריט ההוא, יועברו לתפריט הראשי,
ותגדיר שההפניה שבתחילת השיחה, תהיה רק פעם אחת בשיחה.זה מה שאני רציתי לומר לו
אבל אני חשבתי לעשת פילטר לפי רשימהלא ידעתי על האפשרות של כל מי שמתקשר לקו.......
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות