הודעה למייל
-
איך אפשר לעשות שלוחה (לדוגמה: 10) ששם אפשר להקליט הודעה שתשלח למייל שלי?
הוספתי שלוחה כזאת, וזה לא עבד לי.
אשמח לתשובה, תודה! -
-
אני רוצה שזה לא יכנס לשלוחה, אלה ישלח ישירות למייל.
-
@ריקי-פ
זה משנה שזה נכנס גם לשלוחה?
אם כן, אפשר להגדיר שלוחת מחיקה שבכל פעם שמישהו נכנס להקליט הודעה הוא ימחק את הקודמת או מי שהקליט בסיום יעבור למחוק את הקובץ. -
אבל לא הבנתי איך בכלל עושים כזאת שלוחה, לא הבנתי מה שהיה כתוב בקישור שצירפת.
אבל בכל אופן, תודה! -
type=voicemail_email email_address=המייל@gmail.com email_name=avraem email_title=כותרת המייל -
תודה רבה!!!!!!!!!!

עזרת לי מאוד!!!!!! -
איך אפשר להקליט את התפריט בשלוחה הזאת?
-
@ריקי-פ
M1001 המקש שהוקש שגוי, אנא נסו שנית
M1026 שלום ותודה
M1060 אנא השאירו הודעתכם לאחר הִשַמע הצליל. לְסיום נתקו את השיחה או הַקישו סולמית
M1061 לשמיעת ההודעה הקישו 1, לְאישור הקישו 2, להקלטה מחודשת 3, לביטול וחזרה הקישו 4.
M1305 ההודעה קצרה מדי
M1306 ההודעה מבוטלת -
@אA זה לא החליף לי. כשהוספתי קובץ ועשיתי את השם הזה, השלוחה לא עבדה.
-
@ריקי-פ
אפשר תמונה? -
@אA סליחה, בסוף זה כן עבד...
תודה רבה!!!!
-
פ פישל התייחס לנושא זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות