• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    הודעות אישיות

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    80 פוסטים 6 כותבים 3.1k צפיות 3 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • Y מנותק
      y6714453 @אA
      נערך לאחרונה על ידי

      @אA @המומחה

      אצלי יש בתפריט הראשי
      שלוחה 1 השמעת קבצים רגילה שכולם שומעים הודעות
      שלוחה 2 הקלטה רגילה שכולם משאירים הודעות לתוך שלוחה 1
      שלוחה 0 ששם זה כמו איזור אישי - למשל מיקומי האזנה וכו' לכן השלוחה זו מוגדרת כתפריט
      ובתוך שלוחה 0 יש שלוחה 1 של הודעות אישיות שהושארו למאזין
      בשלוחה הזו מוגדר

      type=playfile
      folder_play=id_record
      

      למרות שבתוך השלוחה יש תתי תיקיות - בגלל שנוספה ההגדרה folder_play=id_record הוא מעביר את המאזין לקבצים שנמצאים בתוך התיקייה Phone/<המספר שלו>.

      כמובן שבשלוחה ההשמעת קבצים מוגדר מקש להעביר את מי ששומע את ההודעה - להשארת הודעה אישית,
      ומוגדר בנוסף הנתיב - איפה שהמאזין שרוצה לשמוע את ההודעות שהושארו לו
      ולכן הגדרתי

      record_for_id_folder_move=/0/1
      

      שזה אומר שמי שהשאירו לו הודעה יכול לשמוע אותה בשלוחה 0/1(שזה ההודעות האישיות שבתוך האיזור האישי)

      זה גם אצלכם ועדיין לא עובד?

      א ה 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • א מנותק
        אA @y6714453
        נערך לאחרונה על ידי אA

        @y6714453 @המומחה
        טוב.
        למעשה אני לא יודע מה קרה, אבל עכשיו עובד לי על אף שאתמול לא עבד.
        למעשה הגדרתי שיכנס לשלוחה 0/2/ ועובד מצויין.
        יישר כח ענק לשניכם!!!

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • ה מנותק
          המומחה @y6714453
          נערך לאחרונה על ידי

          @y6714453

          @y6714453 כתב בהודעות אישיות:

          אצלי יש בתפריט הראשי
          שלוחה 1 השמעת קבצים רגילה שכולם שומעים הודעות
          שלוחה 2 הקלטה רגילה שכולם משאירים הודעות לתוך שלוחה 1
          שלוחה 0 ששם זה כמו איזור אישי - למשל מיקומי האזנה וכו' לכן השלוחה זו מוגדרת כתפריט
          ובתוך שלוחה 0 יש שלוחה 1 של הודעות אישיות שהושארו למאזין
          בשלוחה הזו מוגדר
          type=playfilefolder_play=id_record
          למרות שבתוך השלוחה יש תתי תיקיות - בגלל שנוספה ההגדרה folder_play=id_record הוא מעביר את המאזין לקבצים שנמצאים בתוך התיקייה Phone/<המספר שלו>.
          כמובן שבשלוחה ההשמעת קבצים מוגדר מקש להעביר את מי ששומע את ההודעה - להשארת הודעה אישית,
          ומוגדר בנוסף הנתיב - איפה שהמאזין שרוצה לשמוע את ההודעות שהושארו לו
          ולכן הגדרתי
          record_for_id_folder_move=/0/1

          שזה אומר שמי שהשאירו לו הודעה יכול לשמוע אותה בשלוחה 0/1(שזה ההודעות האישיות שבתוך האיזור האישי)
          זה גם אצלכם ועדיין לא עובד?

          ההגדרות האלה זה בעצם עושה שמתי שהמאזין לוחץ 0 זה מקליט הודעה אישית למקליט ההודעה?

          Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • Y מנותק
            y6714453 @המומחה
            נערך לאחרונה על ידי

            @המומחה
            לא
            בתוך שלוחת השמעת קבצים - הרגילה (לא זה של ההודעות האישיות)
            תגדיר מקש להשאיר הודעה אישית למאזין
            ותגדיר גם איפה לשים את ההודעה הזו
            לדוגמא אצלי הגדרתי מקש 5 להשאיר הודעה אישית
            ושההודעה תהיה בשלוחה 0/1

            type=playfile
            control_play5=record_for_id
            record_for_id_folder_move=/0/1
            

            ובשלוחה 1 שבתוך שלוחה 0 הגדרתי

            type=playfile
            folder_play=id_record
            

            עכשיו אם מישהו רוצה להשאיר הודעה הוא מקיש 5 תוך כדי שהוא שומע הודעה שבשלוחה 1 בתפריט הראשי
            ובשביל לבדוק אם יש לו הודעות אישיות הוא נכנס לשלוחה אפס ("האיזור האישי") ומקיש אחד - ואז הוא שומע את ההודעה.

            ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ה מנותק
              המומחה @y6714453
              נערך לאחרונה על ידי

              @y6714453 כתב בהודעות אישיות:

              type=playfilecontrol_play5=record_for_idrecord_for_id_folder_move=/0/1

              איך קוראים לקובץ ששם צריך להגדיר את זה?
              (אני שואל כי עשיתי בדיוק מה שאמרת וזה עדיין לא עובד!)

              א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • א מנותק
                אA @המומחה
                נערך לאחרונה על ידי אA

                @המומחה

                תגדיר בהשמעת הקבצים ששם אתה רוצה שיקליטו

                control_play5=record_for_id
                record_for_id_folder_move=/0/2
                

                וזהו.
                תבדוק אם עובד

                ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ה מנותק
                  המומחה @אA
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @אA עדיין לא עובד!
                  יש לך ראיון נוסף, או שאני יתיאש מזה וזהו...

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • א מנותק
                    אA @המומחה
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @המומחה
                    אל תתייאש...
                    למעשה גם לי לא עבד ובסוף כן.
                    רוצה שאני אנסה לעזור לך?

                    ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ה מנותק
                      המומחה @אA
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @אA הלוואי, אבל איך?

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • א מנותק
                        אA @המומחה
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @המומחה
                        רוצה שאני אכנס למערכת שלך?
                        צור קשר

                        ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ה מנותק
                          המומחה @אA
                          נערך לאחרונה על ידי

                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ה המומחה סימן נושא זה כשאלה
                          • ה המומחה סימן נושא זה כנושא רגיל

                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                          הרשמה התחברות
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון