איך אני מכניס שתי טלפונים על שם אחד בקובץ EnterIDValName
-
כתבתי את השם פשוט פעמים וכותב
;; ***DUP*** -
@צדי
א"א.
אולי זה יעבוד (והגיוני שכן) אם הרישום הוא לפי קובץ ListAllInformatio -
@אA מה הכונה
-
@צדי
https://f2.freeivr.co.il/post/1949
אני אומר ממה שאני חושב לא מידיעה ברורה.
לגבי 2 השמות על אותו מספר זה לא פשוט לא יכול להיקלט בקובץ הנ"ל, אבל בזה לכאו כן -
@אA מה זה עוזר לו שיכול בקובץ הזה בהקראת שם לפני ההודעה בשמיעת שם המקליט שלום ל וכו זה רק ב EnterIDValName לא?
-
@המון-שמחה
הוא לא אמר שהוא רוצה להקראת שם, חשבתי לדוחות.
@צדי למה אתה צריך את זה? -
@אA להקראת שם נו אז אין אופציה
-
@צדי
טוב ש @המון-שמחה העיר ע"כ.
יש רק את זה לאפשרות הפוכה
https://f2.freeivr.co.il/post/1952
תוכל להגדיר כניסה שונה (ת.ז. , מספר, וכו') ואז זה יעבוד -
טוב תודה רבה
-
צ צדי סימן נושא זה כשאלה
-
צ צדי סימן נושא זה כנפתר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות