עזרה בשלוחה שהמשתמש יזין כמה נקודות להוסיף לעצמו
-
אני צריך עזרה אני מנסה ליצור שלוחה שהמשתמש יזין כמה נקודות להוסיף לעצמו אך זה מוסיף נקודה אחת בכל כניסה לשלוחה ולא נותן למשתמש להזין כמה נקודות להוסיף זה הקוד ששמתי בשלוחה:
type=points_save enter_id=yes enter_id_type=teudat_zehut points_add=tfr email_send=yes email_address=מייל אחד email_address2=מייל שני email_title=דוח-התחייבות-לימוד points_save_end_goto=/ -
-
-
@אA המומחה יודע????
-
@עונה-תשובות
לא הבנתי -
@אA שאלתי אם אתה יודע לעשות?
-
@עונה-תשובות
אוקי.
עכשיו הבנתי.
אני בלנד אעבור ע"ז ואבדוק. -
@אA באמת תודה!(מראש)
-
@HTML זה בסדר הצלחתי לתקן!!!!!!!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות