מישהו מכיר מודל לשמיעת פעולות אחרונות בצינתוקים????
-
אם מישהו מכיר אני אשמח לשמוע.....
-
@י-ע בשמחה אתה נכנס לרשימות צינתוקים ואז צפה בדוח פעולות
-
@ישראל-דיין-0 אם מישהו מכיר "מודל" דרך הטלפון אם זה לא היה מובן.....
-
-
@י-ע כתב במישהו מכיר מודל לשמיעת פעולות אחרונות בצינתוקים????:
@ישראל-דיין-0 אם מישהו מכיר "מודל" דרך הטלפון אם זה לא היה מובן.....
יש משהו של @מתנסה-php-api
כבר אני אעלה. את ההגדרות... -
@י-ע כתב במישהו מכיר מודל לשמיעת פעולות אחרונות בצינתוקים????:
אם מישהו מכיר אני אשמח לשמוע.....
ההגדרות
type=api api_link=https://ezerphone.online/mitmahim/moduls/tzintukim_log.php api_add_1=pass=סיסמה api_add_0=did=מספר מערכת api_add_2=tzl=מספר רשימת צינתוקים, (אפשר למחוק את השורה ואז יהיה תפריט הבחירה מאיזה רשימה ישמיע.)קרדיט ל @מתנסה-php-api
-
@יהודה-צ-כ תודה עובד מצויין....
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות