צינתוק ללא הודעה
-
אני מעוניין ליצור במערכת שלי שלוחה שבה כל מאזין (ולא רק מנהל) יוכל להפעיל צינתוק גם ללא הודעה לרשימת הצינתוקים
כרגע מוגדר אצלי כך וזה רק למנהל
-
@בצלאלי64 אם הבנתי נכון,
אתה רוצה שלוחה להפעלת צינתוק בלבד
אז תגדיר את זהrun_tzintuk_automat=yes -
-
@בצלאלי64 לא תגדיר ככה
type=tzintuk list_tzintuk=שם הרשימת צינתוקים run_tzintuk_automat=yes -
@קו-המוסיקה כתב בצינתוק ללא הודעה:
@בצלאלי64 לא תגדיר ככה
type=tzintuk list_tzintuk=שם הרשימת צינתוקים run_tzintuk_automat=yesעכשיו הוא בעצם נותן להצטרף\ להסיר מהרשימה אבל לא הגעתי למה שרציתי,
שליחת צינתוק ללא השארת הודעה ע"י כל אחד מהמאזינים -
@בצלאלי64
תגדיר ככה,type=tzintuk tzintuk_admin=yes list_tzintuk=123 run_tzintuk_automat=yes
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

.