החלפת שלוחה שלמה בשלוחה אחרת?
-
האם שייך להחליף שלוחה שלמה בשלוחה אחרת
דהינו רק את מספר השלוחה
במקום שבשלוחה 1 יהיה ההודעות ובשלוחה 2 השיעורים
אני רוצה להפוך את זה? -
@799326426
תחליף את ההגדרות בין השלוחות -
-
@799326426
תעתיק את כל ההגדרות מתוך הקובץ הגדרות לשלוחה השניה וחוזר חלילה -
@799326426 תשנה את שם השלוחה - את ה-1 ל-2 וכן הפוך

-
אבל ברגע שאני משנה ל 2 מה קורה עם הקבצים שנמצאים עכשיו ב2 הם לא נמחקים?
-
@799326426
הם לא נמחקים -
@אור-האורות הם לא נמחקים אבל נדרסים - זאת אומרת שכל מה שיש בשלוחה 2 הולך לסל המיחזור, ולכן הצעתי להחליף את
1ל11111ואח"כ2ל1ואח"כ11111ל2 -
@חנון-המרבה אכן פרט חשוב ששכחתי להדגיש .
-
@חנון-המרבה
צודק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות