מה קרה לאלפון?
-
@lavitoren-הטי-ל עדיין לא עובד לי שמתי בשלוחה /3/1/1 ולא משתנה כלום בשלוחה
-
@lavitoren-הטי-ל איני יודע למה.
-
@חכמון בשלוחה זה עדיין השמועת זה מה שזה אומר
-
@יעקב-קליין לי היה אלפון כזה לפני הקריסה עם 160 אנש"ק והכל חזר לי אחרי השחזור פרפקט!
-
@מוטי-מוטי-מוטי השמות האלפון שמורות אצל המוקד החרדי ולא אצל ימות המשיח,
רק ההגדרות נמצאות בימות המשיח. -
@חכמון איפה לי זה לא הגדיר כלום בשלוחה
-
@יעקב-קליין תפתח חשבון חדש,
ותנסה הכל מההתחלה. -
@חכמון קח את ההגדרות בשלוחה. לי עובד.
type=api api_link=https://forum.amoked.com/forum/Login_Alfon.php api_add_0=ID=שם משתמש api_add_1=password=סיסמאבהצלחה.
-
@מוטי-מוטי-מוטי תתייג את @יעקב-קליין ו @lavitoren-הטי-ל לא אותי.
-
@מוטי-מוטי-מוטי כתב במה קרה לאלפון?:
@חכמון קח את ההגדרות בשלוחה. לי עובד.
type=api api_link=https://forum.amoked.com/forum/Login_Alfon.php api_add_0=ID=שם משתמש api_add_1=password=סיסמאבהצלחה.
לא כותבים שם שם משתמש, אלא את הקוד שהוא מציג לאחר ביצוע התקנה,
משהו כזה:api_add_0=ID=deddsjlfhiusjyu1 -
@חכמון מאיפה אני משיג את זה
-
@יעקב-קליין כאשר פותחים חשבון חדש,
הוא מציג את המפתח הזה,
אם לא שמרת,
אז תפתח חדש. -
@יעקב-קליין יכול להיות שבגלל שכפית בקו שלך את האימות הדו שלבי, לכן זה לא יכול להתחבר לקו שלך.
-
@חכמון כתב במה קרה לאלפון?:
@יעקב-קליין יכול להיות שבגלל שכפית בקו שלך את האימות הדו שלבי, לכן זה לא יכול להתחבר לקו שלך.
שזה אומר
-
@יעקב-קליין זה לא קשור לאימות דו שלבי זה כאילו מעבר למערכת אחרת.
-
@מוטי-מוטי-מוטי יכול להיותץ שבמערכות שיש אימות דו שלבי, המוקד החרדי כבר לא יכול להתקין את האלפון אוטומטית,
אבל הוא לא מובנה לשגיאה כזאת,
לכן כתוב ההתקנה הסתיימה בהצלחה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות