הפניה לרישום לצינתוקים ללא דרך לצאת...
-
@בצלאלי64 יש עוד הגדות בשלוחה הראשית שאולי תוקעים את זה?
-
@חכמון זה ההגדרות אצלי בשלוחה הראשית

אם כבודו יבדוק יבדוק לי מאד יואיל. -
@בצלאלי64 ההגדרות כפולות,
כבר יש בהתחלה סינון לפי צינתוקים,
ושם יש 2 רשימות, admins, ו-members,
לכן זה מסנן לפי 2 הרשימות. -
@חכמון נו ואז ?
-
@בצלאלי64 זה מתנגש.
בעצם זה וואצאפ פון רגיל?
אז אולי תסביר יותר טוב בדיוק מה אתה רוצה,
ותראה שיש לזה פיתרון אחר,
אתה רוצה שיהיו חייבים להירשם לצינתור=קים בוואצאפ פון? -
@חכמון
*לא וואצפון- בהחלט מעוניין בחובת רישום !
- שיניתי הגדרות ככה בסדר ?
type=menu
title=שלוחה ראשית;הגדרות פילטר
go_to_from_tzintuk=yes
check_list_tzintuk=members
go_to_from_tzintuk_found=in_extension
go_to_from_tzintuk_blocked=hangup
go_to_from_tzintuk_invited=in_extension
go_to_from_tzintuk_not_found=/1
go_to_from_tzintuk_say_message_according_to_situation=yes
go_to_from_tzintuk_password_error_go_to=/
add_admin_to_list=yes;הגדרות זיהוי אישי
record_name=no
say_name=no
enter_id=yes
enter_id_password=yes;מעקב אחרי חדר ועידה פעיל
menu_say_conf_bridge=yes
menu_say_conf_bridge_1=conference;מעקב אחרי הודעות בשלוחות
menu_check_playfile_message=yes
menu_check_playfile_message_1=personalMessages-id
menu_check_playfile_message_2=PendingApproval
menu_check_playfile_message_3=voiceMail
menu_check_playfile_message_2_check_in_list_tzintuk=admins
menu_check_playfile_message_3_che -
@בצלאלי64 אם שלוחה 1 היא השלוחה בה נרשמים לצינתוקים - אז זה בסדר.
-
@חכמון ובכל זאת זה תקוע
-
@בצלאלי64 יכול להיות שיש איזו בעיה בשלוחה 1
-
@מוטי-מוטי-מוטי@חכמון
זה ההגדרה בשלוחה 1
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות