פתיחת קו חדש "לא ניתן להשלים את השיחה"
-
פתחתי קו חדש
אני מנסה להפעיל אותו, אבל זה אומר "לא ניתן להשלים את השיחה כפי שחויגה"
(אני מתאר לעצמי שזה חסימה אוטומטית של הוועדה)
מה הפתרון לזה? -
@איש1 להתקשר לוועדת הרבנים או לפתוח קו אחר
-
@זעליג או שזה יכול ליהות מצד ימות,
אבל אם להיכנס למערכת דרך האתר כן עובד לך,
אז תברר מול ועדת הרבנים,
והפתרון שיש לחסימתם זה או לפנות אליהם במענה האנושי, אבל בכל אופן תלוי איזה קו אם יפתחו, -
איך אפשר לפנות לוועדת הרבנים?
-
@איש1 025381858
או
mv5381858@gmail.com -
@איש1
לפעמים כשפותחים קו דרך האתר או שפותחים קו שהוא לא מערכת אלא קו תהילים וכדומה אז זה נחסם תפתח מערכת מרובת שלוחות ב8080* שבת שלום לכולם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות