בווצפ פון יש אופציה להקלטה בועידה?
-
האם יש אופציה בקו של ווטצפ פון להקליט את מה שדובר בועידה או להפסיק את ההקלטה בשלוחה 3
-
@ybg
להקליט יש
להפסיק את ההקלטה אני לא בטוח.... -
@ybg נראה לי שברירת מחדל בוואצאפ פון כל וועידה מוקלטת ועולה באופן אוטומתי לשלוחה 1, לא?
-
@המומחה כך זה נראה. ואני רוצה לבטל את ההקלטה בוועידה.
-
folder_move=/1לפי מה שידוע לי זה ההגדרה של מיקום העברת ההקלטות, תעביר את זה לשלוחה נעולה או משהו כזה...
-
זה עוזר לך?
-
@המומחה איפה אני צריך לשנות ל- folder_move=/1
-
זה בעצם הגדרה שאמורה להיות בשלוחה של החדר וועידה שהיא מגדירה לאיפה יעבור ההקלטות
-
@המומחה יש לי פלאפון כשר, ואין לי את האפשרות לעשות זאת. ראיתי שיש בראש האתר אופציה של ניהול המערכת. אתה יודע איך נכנסים לשם?
-
https://private.call2all.co.il/
ניהול מערכת טלפונית
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות